REKLAMA
OSTATNIE DNI PROMOCJI

Czy pracodawca ma obowiązek zapewnić pracownikom podnoszenie ich kwalifikacji?

2007-06-22 11:05
publikacja
2007-06-22 11:05
Zgodnie z zapisami Art. 103 kodeksu pracy, obowiązkiem pracodawcy jest ułatwianie pracownikom podnoszenia kwalifikacji zawodowych w zakresie i na warunkach ustalonych w drodze rozporządzenia ministrów.

Szczegółowe warunki obowiązku pracodawcy wobec pracowników w kwestii podnoszenia kwalifikacji konkretyzowane są w rozporządzeniach: ministra edukacji narodowej oraz ministra pracy i polityki socjalnej z dnia 12 października 1993 roku, w sprawie zasad i warunków podnoszenia kwalifikacji zawodowych i wykształcenia ogólnego dorosłych (Dziennik Ustaw nr 103) a także ministra edukacji i nauki, z dnia 3 lutego 2006 roku w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (dziennik Ustaw nr 31).

Competitive Skills
Źródło:
Tematy
Miejski model Ford Puma. Trwa wyjątkowa wyprzedaż

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Praca, płaca i kariera

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki