Grupa Cyfrowy Polsat podtrzymała oczekiwania wzrostu rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu w 2023 roku w niskim jednocyfrowym tempie - poinformował podczas telekonferencji dla mediów prezes Telewizji Polsat, Stanisław Janowski.


"Na rynku reklamy telewizyjnej oczekujemy niskiego jednocyfrowego wzrostu. Dla rynku reklamy internetowej przewidujemy średni wzrost w okolicy 6-7 proc." - powiedział Janowski.
Przychody z reklamy telewizyjnej i sponsoringu Grupy TV Polsat w I kwartale 2023 wzrosły rdr o 4,1 proc. do poziomu 284 mln zł, podczas gdy w tym czasie cały rynek reklamy telewizyjnej zanotował wzrost o 4 proc. W efekcie udział grupy w rynku reklamy telewizyjnej i sponsoringu osiągnął poziom 28,2 proc.
Członek zarządu ds. finansowych Cyfrowego Polsatu, Katarzyna Ostap-Tomann zapowiedziała we wtorek, że grupa chce sprzedać budynek Global Expo, ale nie podała, kiedy to nastąpi.
W raporcie kwartalnym Cyfrowy Polsat podał, że na dzień 31 marca 2023 roku spółka rozpoznała wartość aktywów przeznaczonych do sprzedaży w kwocie 127,7 mln zł w związku z planowanym zbyciem wybranych nieruchomości.(PAP Biznes)
epo/ ana/























































