Konferencja prasowa i związane z nią informacje wzbudziły wielką falę zainteresowania Pigułką Przywództwa. LPI zaczęło otrzymywać zamówienia na ilości hurtowe. Produkt spotkał się z wielkim uznaniem w praktycznie każdym sektorze branży.
W ciągu jednego tygodnia strona leadership-pill.com zarejestrowała ponad siedem milionów wejść. Wczesne statystyki pokazały zaś, że Pigułka Przywództwa sprzedaje się lepiej niż viagra. Niedługo później Leadership Pill Industries ogłosiła swój nowy slogan: Pigułka Przywództwa — kiedy czujesz potrzebę przywództwa.
Wielopoziomowa kampania reklamowa LPI przykuła uwagę wielu różnych ludzi. Globalni dystrybutorzy ustawiali się w kolejce, aby otrzymać licencję na produkcję tego specyfiku. Powstawały nowe konsorcja produkcyjne w celu zapewnienia popytu przy zachowaniu niskiej ceny hurtowej.
(…)
Niezależny zespół ekspertów nadzorujący Wyzwanie Bez Leków przez kilka tygodni analizował sytuację słabo radzących sobie firm i nieskutecznych agencji rządowych. Znalezienie źle działających organizacji nie było trudne, zważywszy na przyspieszone zmiany na rynku, ostrą konkurencję i kiepskie przygotowanie przywódców w każdej możliwej branży.
| Ta książka to kwintesencja wiedzy, jaką powinien posiadać współczesny menedżer, jeśli chce skutecznie osiągać zamierzone cele » |
Po szczegółowych debatach wybrano dwie firmy, które przynosiły spore straty, a następnie spośród ich personelu wybrano najsłabiej pracujące osoby, z których stworzono dwa wielofunkcyjne zespoły biorące udział w Wyzwaniu Bez Leków.
Ocena ekspertów nie pozostawiała wątpliwości co do tego, że oba zespoły potrzebowały skutecznego przywództwa. W ciągu ostatnich dwóch lat zaszło w nich wiele zmian na stanowiskach kierowniczych. Pracownicy byli opisywani w raportach jako leniwi, niekarni i apatyczni. Ich poczucie odpowiedzialności w kwestii kontaktów z klientami było znikome.
(…)
Pierwszego dnia Wyzwania Bez Leków Skuteczny Przywódca przybył na zorganizowane o godzinie 8.00 spotkanie z członkami nowego wielofunkcyjnego zespołu wybranego przez niezależnych ekspertów. Piętnaście po ósmej wciąż był jedyną osobą w sali.
Po dłuższej chwili zaczęli się pojawiać pierwsi pracownicy, z których większość wyglądała tak, jakby właśnie wyrwano ich ze snu. Żaden z nich nie przywitał się ze Skutecznym Przywódcą. Nikt się nawet nie uśmiechnął.
— Miło mi was wszystkich wreszcie poznać — powiedział Skuteczny Przywódca, ale jego słowa napotkały puste spojrzenia i zmarszczone brwi słuchaczy.
— Jestem pewien, że chcecie dowiedzieć się czegoś o Wyzwaniu Bez Leków — ciągnął Skuteczny Przywódca, nie przejmując się chłodnym przyjęciem.
*Artykuł stanowi fragment książki pt. „Pigułka przywództwa. Brakujący element motywujący ludzi ” Kena Blancharda i Marca Muchnicka http://onepress.pl/ksiazki/pigprz.htm (Onepress 2013)





















































