CDRL chce w '16 zwiększyć sieć placówek do około 500

Spółka CDRL, właściciel marki odzieży dziecięcej Coccodrillo, planuje, że w 2016 roku liczba jego placówek handlowych wzrośnie do około 500 z blisko 450 obecnie - poinformowała spółka w komunikacie.

"W tym roku kontynuujemy naszą strategię. Chcemy, żeby nasza sieć placówek handlowych wzrosła z ok. 450 do ok. 500 na koniec roku. Jednocześnie stawiamy na internet, gdzie notujemy bardzo wysokie dynamiki wzrostu" - powiedział cytowany w komunikacie Tomasz Przybyła, wiceprezes spółki.

Pod koniec 2015 roku spółka miała 447 punkty handlowe, podczas gdy rok wcześniej było ich 362.

Skonsolidowany zysk netto grupy CDRL w 2015 r. wyniósł 13,3 mln zł, czyli był o 16,7 proc. wyższy niż w 2014 roku.

Przychody właściciela marki Coccodrillo wzrosły o ponad 13 proc. do 179,4 mln zł, EBITDA o 10,4 proc. do 20,5 mln zł, a zysk operacyjny o ponad 11 proc. do 17,9 mln zł. (PAP)

seb/ gor/

Źródło: PAP Biznes

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Polecane
Najnowsze
Popularne
MARKA 0,00% 0,50
2019-07-22 11:00:00
WIG 0,05% 60 929,94
2019-07-22 17:05:00
WIG20 -0,06% 2 342,51
2019-07-22 17:15:00
WIG30 -0,08% 2 679,16
2019-07-22 17:15:00
MWIG40 0,39% 4 051,25
2019-07-22 17:05:00
DAX 0,24% 12 289,40
2019-07-22 17:37:00
NASDAQ 0,71% 8 204,14
2019-07-22 22:03:00
SP500 0,28% 2 985,03
2019-07-22 22:08:00

Znajdź profil

Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.