REKLAMA

CD Projekt spodziewa się wysokiej sprzedaży cyfrowej "Cyberpunk 2077"

2020-11-25 19:14
publikacja
2020-11-25 19:14

CD Projekt spodziewa się, że większość kopii "Cyberpunk 2077" w tym roku zostanie sprzedanych poprzez kanały dystrybucji cyfrowej - poinformowali przedstawiciele spółki.

"Patrząc na przedsprzedaż, dystrybucja cyfrowa idzie bardzo dobrze, jesteśmy skłonni oczekiwać, że podział pomiędzy cyfrową i fizyczną dystrybucją będzie na korzyść tej pierwszej. Jak bardzo? Na pewno będzie to więcej niż w przypadku 'Wiedźmina 3' i więcej niż 50 proc. Jak widzieliśmy po 'W3', im dłużej gra jest na rynku, tym więcej sprzedaży jest realizowanych cyfrowo" - powiedział Piotr Nielubowicz, wiceprezes ds. finansowych, pytany o oczekiwany podział sprzedaży w czwartym kwartale.

Dystrybucja cyfrowych kopii gier jest dla producentów bardziej rentowna, ze względu na niższe koszty pośrednictwa.

Nielubowicz pytany o poziom przedsprzedaży gry, powiedział: "Nie ujawniamy informacji (o przedsprzedaży - PAP), nie mamy pełnych danych. Niestety nie mogę podać innych szczegółów poza przychodami przyszłych okresów, które opublikowaliśmy w raporcie".

Zarząd podał, że jest bardzo zadowolony z poziomu przedsprzedaży.

Grupa podała w raporcie kwartalnym, że na koniec trzeciego kwartału pozycja bilansowa "sprzedaż przyszłych okresów" - związana z planowaną na 10 grudnia premierą gry "Cyberpunk 2077" - wyniosła 270,6 mln zł i była o 77,7 wyższa niż kwartał temu.

Jak podał prezes Adam Kiciński, kluczowa faza kampanii marketingowej "Cyberpunk 2077" rozpocznie się w pierwszych dniach grudnia.

"Chcemy dotrzeć do tylu osób, do ilu to jest możliwe, dlatego reklamy wyświetlamy w 55 krajach, w 34 językach" - powiedział Kiciński.

Dodał, że w ciągu najbliższych dwóch tygodni firma będzie wysyłała kopie gry do recenzentów z całego świata. Recenzje ukażą się niedługo przed premierą.

Kiciński poinformował, że wiele z drobnych błędów w grze, o których pisali recenzenci, jest już naprawionych.

"Tak duża gra nie może nie mieć błędów, ale wierzymy, że ich poziom będzie na tyle niski, że gracze ich nie zauważą. Na szczęścia część błędów, o których pisano w recenzjach preview, wynikało z przyczyn ogólnych i wiele z nich jest już naprawiona" - powiedział.

Prezes podał, że firma wydłużyła okres pracy zdalnej dla pracowników do końca marca 2021 roku. Spółka nie spodziewa się, by praca zdalna wpłynęła na harmonogram prac nad grami.

Zarząd potwierdził, że po premierze "CP 2077", w pierwszym kwartale 2021 roku, spółka zaktualizuje strategię. (PAP Biznes)

kuc/ asa/

Źródło:PAP Biznes

Otwórz konto w promocjach: 300 zł premii za otwarcie i polecenie konta

Advertisement

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki