BZ WBK chce mieć do końca I poł. ‘18 co najmniej 1 mln klientów nowych kont osobistych

BZ WBK zmienia strategię produktową w bankowości detalicznej, chce dwukrotnie zwiększyć sprzedaż kont osobistych i liczy, że do końca pierwszego półrocza 2018 roku z nowego konta będzie korzystało co najmniej 1 mln klientów - poinformował Marcin Pawłowski w BZ WBK.

„Jeden milion nowych kont pojawi się dużo wcześniej niż planowaliśmy. Chcemy doprowadzić do sytuacji, że jak najwięcej naszych klientów zamieni swoje konto na nowe” - powiedział w czwartek Marcin Pawłowski, dyrektor Obszaru Marketingu Detalicznego i Rozwoju Oferty w BZ WBK.

„Obecnie doszliśmy już do 1,5 tys. nowo otwieranych rachunków dziennie. Liczymy, że będzie więcej” – dodał.

Bank pod koniec sierpnia wprowadził do oferty „Konto Jakie Chcę”, czyli rachunku osobistego, którego funkcjonalności można samodzielnie zmieniać i dopasowywać do własnych potrzeb.

Obecnie otwartych jest 67,5 tys. takich kont. Bank ma łącznie około 3,2 mln kont osobistych.

Od listopada konto to ma być flagowym kontem osobistym w ofercie banku.

„Mamy ambicje, aby dwukrotnie zwiększyć akwizycje kont” – powiedział Pawłowski.

seb/ gor/

Źródło: PAP Biznes
Firmy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
BZWBK 1,74% 385,60
2017-11-17 17:01:01
WIG 1,20% 63 047,02
2017-11-17 17:15:00
WIG20 1,36% 2 443,83
2017-11-17 17:15:00
WIG30 1,18% 2 809,62
2017-11-17 17:15:00
MWIG40 0,96% 4 782,21
2017-11-17 17:15:00
DAX -0,43% 12 990,50
2017-11-17 17:35:00
NASDAQ -0,15% 6 782,79
2017-11-17 22:01:00
SP500 -0,27% 2 578,52
2017-11-17 21:59:00

Znajdź profil

Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.

Przemek Barankiewicz - Redaktor naczelny portalu Bankier.pl

Jesteśmy najważniejszym źródłem informacji dla inwestorów, a nie musisz płacić za nasze treści. To możliwe tylko dzięki wyświetlanym przez nas reklamom. Pozwól nam się dalej rozwijać i wyłącz adblocka na stronach Bankier.pl

Przemek Barankiewicz
Redaktor naczelny portalu Bankier.pl