REKLAMA

BNP Paribas Bank Polska: nie otrzymaliśmy pozwu złożonego do SN przez Rzecznika Finansowego

2020-10-30 12:46
publikacja
2020-10-30 12:46
fot. fot. REUTERS/Regis Duvignau/File Photo / FORUM

BNP Paribas Bank Polska poinformował, że nie otrzymał pozwu, jaki Rzecznik Finansowy skierował do Sądu Najwyższego, dlatego nie może odnieść się do sprawy. Rzecznik podał w piątek, że złożył skargę nadzwyczajną ws. klientki, której bank odmówił zwrotu pieniędzy z nieautoryzowanej transakcji.

Rzecznik Finansowy nie wskazał, o jaką sprawę chodzi, a bank nie otrzymał wspomnianego pozwu, w związku z czym nie możemy odnieść się do sprawy - poinformował BNP Paribas Bank Polska. Zapewnił jednocześnie, że bank respektuje prawomocne wyroki sądowe.

Rzecznik Finansowy poinformował w piątek, że złożył w imieniu klientki banku BNP Paribas Bank Polska skargę nadzwyczajną do Sądu Najwyższego. Chodzi o sprawę, w której bank odmówił zwrotu pieniędzy, które zniknęły z konta w wyniku nieautoryzowanej transakcji płatniczej.

Zdaniem Rzecznika Finansowego bank nie zrealizował ciążącego na nim obowiązku zwrotu kwoty nieautoryzowanej transakcji płatniczej, wynikającego z przepisów ustawy o usługach płatniczych.

Rzecznik przypomniał w komunikacie, że sąd I instancji skargę klientki uwzględnił, a sąd II instancji - odrzucił. Klientka skierowała do Rzecznika Finansowego wniosek o złożenie skargi nadzwyczajnej do Sądu Najwyższego. (PAP)

wkr/ dym/

Źródło:PAP
Tematy
Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Zapytaj eksperta o kredyt hipoteczny

Komentarze (1)

dodaj komentarz
jpelerj
Teraz szybko bedą chcieli cichej ugody z klientką, a potem wyciszą sprawe. Jak zwykle. Zieeew.

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki