REKLAMA

BNP Paribas Bank Polska: nie otrzymaliśmy pozwu złożonego do SN przez Rzecznika Finansowego

2020-10-30 12:46
publikacja
2020-10-30 12:46
BNP Paribas Bank Polska: nie otrzymaliśmy pozwu złożonego do SN przez Rzecznika Finansowego
BNP Paribas Bank Polska: nie otrzymaliśmy pozwu złożonego do SN przez Rzecznika Finansowego
fot. fot. REUTERS/Regis Duvignau/File Photo / / FORUM

BNP Paribas Bank Polska poinformował, że nie otrzymał pozwu, jaki Rzecznik Finansowy skierował do Sądu Najwyższego, dlatego nie może odnieść się do sprawy. Rzecznik podał w piątek, że złożył skargę nadzwyczajną ws. klientki, której bank odmówił zwrotu pieniędzy z nieautoryzowanej transakcji.

Rzecznik Finansowy nie wskazał, o jaką sprawę chodzi, a bank nie otrzymał wspomnianego pozwu, w związku z czym nie możemy odnieść się do sprawy - poinformował BNP Paribas Bank Polska. Zapewnił jednocześnie, że bank respektuje prawomocne wyroki sądowe.

Rzecznik Finansowy poinformował w piątek, że złożył w imieniu klientki banku BNP Paribas Bank Polska skargę nadzwyczajną do Sądu Najwyższego. Chodzi o sprawę, w której bank odmówił zwrotu pieniędzy, które zniknęły z konta w wyniku nieautoryzowanej transakcji płatniczej.

Zdaniem Rzecznika Finansowego bank nie zrealizował ciążącego na nim obowiązku zwrotu kwoty nieautoryzowanej transakcji płatniczej, wynikającego z przepisów ustawy o usługach płatniczych.

Rzecznik przypomniał w komunikacie, że sąd I instancji skargę klientki uwzględnił, a sąd II instancji - odrzucił. Klientka skierowała do Rzecznika Finansowego wniosek o złożenie skargi nadzwyczajnej do Sądu Najwyższego. (PAP)

wkr/ dym/

Źródło:PAP
Tematy
0 zł za prowadzenie konta! Otwórz PKO Konto za Zero >>

0 zł za prowadzenie konta! Otwórz PKO Konto za Zero >>

Powiązane

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki