REKLAMA

Awaria w Santander Bank Polska

2020-10-09 12:30, akt.2020-10-09 13:15
publikacja
2020-10-09 12:30
aktualizacja
2020-10-09 13:15
Santander Bank Polska

Klienci Santander Bank Polska nie mogli skorzystać z aplikacji mobilnej. 

"W tej chwili nie skorzystasz z aplikacji mobilnej i bankowości internetowej. Przepraszamy Cię za utrudnienia. Usuwamy problem", czytamy w komunikacie, który wyświetlał się użytkownikom aplikacji Santander Bank Polska. 

Do tej pory bank przywrócił działanie bankowości internetowej, ale nadal nie można było korzystać z aplikacji. W mediach społecznościowych klienci pytali o czas przywrócenia pełnej funkcjonalności. Santander Bank Polska nie podał jednak konkretnej godziny, tylko że obecnie pracuje nad rozwiązaniem problemu. 

Po godzinie 13:00 klienci mogli już zalogować się do aplikacji mobilnej i skorzystać z bankowości internetowej. 

WS

Źródło:
Tematy
Wybierz konto firmowe, które zarabia na Ciebie i zyskaj premię do 1250 zł.

Wybierz konto firmowe, które zarabia na Ciebie i zyskaj premię do 1250 zł.

Komentarze (0)

dodaj komentarz

Powiązane: Przerwa techniczna

Polecane

Najnowsze

Popularne

Ważne linki