Awaria w Nest Banku. Brak możliwości zlecania przelewów

Klienci Nest Banku znowu doświadczali problemów ze zlecaniem przelewów w bankowości internetowej banku. 6 grudnia 2017 roku w bankowości internetowej otrzymywali komunikat: "Nie można wykonać operacji, spróbuj później".

(fot. Marek Wiśniewski / Puls Biznesu)

O problemach z działaniem systemu banku pisaliśmy już w poniedziałek. Wtedy występowały problemy z logowaniem do Nest Banku, a po południu, po rozwiązaniu pierwotnego problemu, klienci stracili dostęp do zlecania przelewów. Awaria trwała do godzin wieczornych.

6 grudnia 2017 roku nasi czytelnicy za pośrednictwem alert@bankier.pl ponownie informowai o problemach z wykonywaniem przelewów. Potwierdziliśmy to na infolinii Nest Banku oraz w biurze prasowym.

(Nest Bank)

Ok. godz. 12:00 tego samego dnia na stronie logowania do banku pojawił się komunikat, w którym oficjalnie podana została informacja o utrudnieniach i możliwym wydłużeniu czasu logowania.

(Bankier.pl)

W czwartek 7 grudnia komunikat o problemach zniknął ze strony. Rozwiązanie usterki potwierdził nam również pracownik infolinii.

MG

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
0 1 wizytator

Chyba zmienie ten bank na Neo też darmowy. Już ,mnie wkurzają te awarie, chyba czwarta w tym roku.

! Odpowiedz
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl