Awaria w Nest Banku

Klienci Nest Banku zgłaszali nam w środę do południa problemy z logowaniem do systemów bankowości internetowej i mobilnej. Bank potwierdził tymczasowe utrudnienia.

O awarii poinformował nas jeden z czytelników, pisząc o problemach z logowaniem do Nest Banku. Zarówno pracownica infolinii, jak i przedstawicielka biura prasowego potwierdziły trwające utrudnienia techniczne.

Jak tłumaczy Dorota Ordon z Nest Banku, występujące problemy z logowaniem do systemów bankowości internetowej i mobilnej były związane z prowadzonymi obecnie pracami modernizacyjnymi.

Po godzinie 10:00 problem rozwiązano.

(Bankier.pl)

Na infolinii usłyszeliśmy, że problemy mogą potrwać do godziny.

Będziemy aktualizowali informacje na ten temat.

MW

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj