Awaria w Banku Pekao

Klienci Banku Pekao w poniedziałek przez kilka godzin nie mogli zalogować się do systemu bankowości internetowej oraz aplikacji PeoPay. 

(fot. Katarzyna Waś-Smarczewska / Bankier.pl)

Problemy występowały od ok. godz. 12:00 i uniemożliwiały dokonanie jakichkolwiek operacji na koncie osobistym. Zarówno przez przeglądarkę, jak i aplikację mobilną. Nie działały także wiadomości SMS z kodami niezbędnymi do autoryzacji transakcji bezgotówkowych.

- Obecnie mogą występować problemy z dostępem do serwisu internetowego www.pekao.com.pl, aplikacji PeoPay oraz wysyłką wiadomości SMS. Pracujemy nad pilnym rozwiązaniem problemu - poinformował Bank Pekao za pośrednictwem profilu na portalu Facebook.

Późnym popołudniem w odpowiedzi na kolejne posty klientów w mediach społecznościowych przedstawiciele banku zapewniali, że wszystkie systemy powinny działać prawidłowo.

(Bankier.pl)

MG

Źródło:
Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
2 3 user215

Nieprawda podana w artykule. Nie od 12'tej, a dużo, dużo wcześniej.

Na "alert" przekazałem wam informacje już po 6'tej rano.

Ale widać, woleliście to "olać"

! Odpowiedz
29 28 mith21

odkąd PiS przejął ten bank, nic tylko awarie i seria podwyżek.

! Odpowiedz

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.