Awaria w Banku Pekao

Klienci nie mogą zalogować się do systemu internetowego Banku Pekao. Problemy dotyczą także bankowości mobilnej Peopay.

Trafiają do nas sygnały o utrudnieniach w działaniu bankowości elektronicznej Banku Pekao. Konsultant na infolinii potwierdza przejściowe problemy, dodając, że już wszystko powinno wracać do normy.

Komunikat Banku Pekao

Informujemy, że z przyczyn technicznych mogą wystąpić tymczasowe trudności z zalogowaniem się do serwisów Pekao24, Xelion oraz usług maklerskich oraz bankowości mobilnej PeoPay. Pracujemy nad jak najszybszym przywróceniem pełnej funkcjonalności systemu. Przepraszamy za niedogodności. 

Klienci wciąż jednak borykają się z problemami. W niektórych przypadkach serwis logowania do banku nadal zwraca błąd.

MG

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj