Awaria w BOŚ Banku. Klienci bez możliwości korzystania z BOSBank24 iBOSS

Klienci BOŚ Banku zgłaszali w poniedziałek w okolicach południa problemy z logowaniem do systemu bankowości internetowej. Bank przyznał, że utrudnienia są wynikiem prac modernizacyjnych.

[Aktualizacja godz. 13:30] Pracownik infolinii BOŚ Banku poinformował nas, że problem został już usunięty. Zdjęto również komunikat zamieszczony wcześniej na stronie logowania. Bank poinformował równocześnie, że utrudnienia dotknęły tylko niektórych klientów i były związane z weekendową zmianą systemu BOŚ.

--

Czytelnicy poinformowali nas, pisząc na adres mailowy alert@bankier.pl, że występują problemy z zalogowaniem do systemu bankowości internetowej BOSBank24 iBOSS.

Pracownik BOŚ Banku potwierdził, że jest to nieplanowana przerwa techniczna, która uniemożliwia dokonywanie płatności. Nie był jednak w stanie określić, kiedy klienci mogą spodziewać się rozwiązania problemu.

(Bankier.pl)

KR

Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl