Awaria w Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe

Klienci Alior Banku i T-Mobile Usługi Bankowe od godzin nocnych nie mogli zalogować się do systemu bankowości internetowej i mobilnej. Na stronie logowania pojawiał się komunikat, że system jest chwilowo niedostępny. 

Około godziny 7:40 przywrócono funkcjonowanie systemu Alior Bank, jednak klienci TMUB nadal nie mogą zalogować się do swoich kont. Później jednak, po godzinie 8:00 z powrotem pojawił się komunikat o braku możliwości skorzystania z bankowości. 

Po godzinie 9:00 Alior Bank poinformował, że awaria została usunięta i zarówno klienci TMUB, jak i Alior Banku mogą korzystać z bankowości internetowej i mobilnej. 

(Alior Bank)

Czytelnicy, pisząc na alert@bankier.pl, Bankier.pl poinformowali Redakcję o problemach w dostępności usług Alior Banku. Jak się okazuje, między innymi przelewy, które zostały zaplanowane na dziś, nie są realizowane. Klienci nie mogli zalogować się do bankowości internetowej. Niedostępna jest również bankowość mobilna. Na profilu firmy na Facebooku pojawiają się komentarze od niezadowolonych użytkowników: "Wiem, że noc jest, ale jednak czasem trzeba przelew zrobić. Na infolinię nie idzie się dodzwonić, blik nie działa, bankowość mobilna nie działa, strona logowania nie działa. Jakiś komunikat, kiedy planujecie usunąć awarię?" informuje internauta. 

Do swoich kont nie mogą się dostać również użytkownicy T-Mobile Usługi Bankowe. Tu również klienci stykają się z komunikatem o czasowej niedostępności. 

Przy próbie zalogowania wyświetla się komunikat o tym, że system jest chwilowo niedostępny, a bank pracuje nad rozwiązaniem problemu i przywróceniem prawidłowego działania. 

(Bankier.pl)

WS

Źródło:
Tematy:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Nowy komentarz

Anuluj
5 10 7000

Chyba Allior nie poradził sobie ze zmianami wprowadzonymi od 15 września. Praktycznie od dwóch tygodni logowanie do Alliora to koszmar. Nie wiesz kiedy uda Ci się zalogować i kiedy uda Ci się wykonać przelew. A tak kiedyś wszystko dobrze funkcjonowało.

! Odpowiedz
5 10 barysza51

Ten bank to od jakiegoś czasu koszmar. Nieprzemyślane aplikacje od strony klienta. Koszmar z logowaniem itp. Czas chyba żeby stery IT w zarządzie objął ktoś inny. Mam nadzieję, że mBank nie trafi jednak w polskie ręce bo stanie się z nim to samo co z Aliorem.

! Odpowiedz
5 3 dwam

alior to porazka - korzystałem czasami z ich kantoru internetowego przez smartfona zrobili "dobrą zmianę" i zlikwidowali dostęp mobilny został tylko nowy dostęp przez www - do dzisiaj nie moge sie zalogować....
Tam chyba teraz pracują po znajomości rodziny z PISu - inteligentni inaczej bo który bank robi zmianę w dostępie do swoich usług i likwiduje dostęp mobilny do swych produktów no chyba ze sie mają zwijać i nie są zainteresowani

Pokaż cały komentarz ! Odpowiedz
2 0 cyklonb

Tam jest totalny koszmar nie mogą zrozumieć jak to zrobić -klient ma linię na 1000 zł kwota wolna od zajęcia kom. 1600 zł może wyjąć z linii 1000 zł i nadpłatę ponad linię 600 zł - nie do opanowania przez programistów.

! Odpowiedz
1 9 lightning_network

Nazwać w Polsce produkt T-Mobile UB - to trzeba mieć fantazję... :)

! Odpowiedz
Polecane
Najnowsze
Popularne