Klienci UPC skarżą się na problemy z dostępem do internetu w różnych częściach Polski. Operator potwierdza, że zmaga się z awarią.


W poniedziałek wieczorem klienci UPC Polska licznie skarżą się m.in. w mediach społecznościowych na brak dostępu do internetu. W odpowiedziach na te posty, przedstawiciele UPC Polska potwierdzają, że firma mierzy się z problemami technicznymi. "Przepraszamy! Nasi technicy już nad tym pracują" - czytamy w schematycznej, powtarzającej się odpowiedzi. Ratunkiem nie będzie niestety infolinia operatora - obecnie przeciążona.
Operator przez kilka pierwszych godzin nie zdecydował się na wystosowanie do klientów oficjalnego komunikatu w sprawie awarii. Skalę problemów widać było jednak na bieżąco m.in. w serwisie DownDetector.pl. Zgłoszenia użytkowników wskazują, że zmagania z brakiem internetu trwają mniej więcej od godziny 18:00 i dotykają mieszkańców różnych części Polski: m.in. Warszawy, Krakowa, Katowic, Gdańska, Poznania czy Łodzi.
Około godziny 22:30 na oficjalnym profilu firmy w serwisie Facebook pojawił się komunikat operatora. "Z powodu problemu technicznego, którego przyczyny badamy, niektórzy klienci mogli doświadczyć dziś wieczorem trudności z dostępem do internetu. Nasi specjaliści dokładają wszelkich starań, by zapewnić stabilność usługi dla naszych klientów. Przepraszamy za wszelkie niedogodności" - informuje klientów UPC Polska.
Bankier24