AMG.net nagrodzony za mBank

AMG.net nagrodzony za mBank


Realizowany przez firmę AMG.net projekt mBank zdobył nagrodę przyznawaną za osiągnięcia w dziedzinie marketingu bezpośredniego - Boomerang. Organizator konkursu - Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego (SMB) - bardzo wysoko oceniło nie tylko strony internetowe mBanku, ale przede wszystkim skuteczność internetowej kampanii marketingowej.

mBank jest wyłącznie wirtualny i całkowicie zrezygnował z kosztownych placówek obsługujących klientów.

Oprócz opracowania internetowych stron mBanku, AMG.net stworzył system monitorujący zachowania osób również wtedy, gdy nie kliknęły one w reklamę. Realizuje to poprzez narzędzie wykorzystujące technologię "cookies", które ocenia skuteczność kampanii i oblicza, ilu odbiorców reklamy internetowej stało się klientami banku. Dowodem skuteczności podjętych działań promocyjnych jest fakt, że podczas pierwszych trzech miesięcy obecności w Sieci mBank pozyskał 45 000 klientów - osób, które otworzyły w nim rachunek.

Podczas konkursu Boomerang kapituła wyróżniła także inną produkcję AMG.net - serwis Czasnaeb.pl. Również w tym przypadku wysoko ocenione zostały rezultaty kampanii marketingowej oraz popularność serwisu. Jest ona efektem szczegółowo opracowanego programu lojalnościowego oraz atrakcyjnej warstwy kreatywnej. Strony Czasnaeb.pl zdobyły niedawno nagrodę Cyber-Kreatura.

Tegoroczny Boomerang jest kolejnym, który trafił do AMG.net. W pierwszej edycji konkursu (w 1999 roku) - w kategorii Nowe Media, nagrodzony został serwis internetowy Rainbowtours.com.pl. Nagroda ta zaowocowała zgłoszeniem produktu do organizowany przez Europejską Federację Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego (FEDMA) prestiżowego konkursu - Best of Europe, w którym firma została finalistą.

Międzynarodowy Konkurs Marketingu Bezpośredniego Boomerang powstał, aby promować wysokie standardy marketingu bezpośredniego oraz wyróżniać najlepsze kampanie. Dwunastoosobowe jury konkursu, skupiające głównie przedstawicieli polskich i zagranicznych agencji reklamowych i domów mediowych, ocenia m.in. efektywność zgłaszanych kampanii, jakość kreacji, dobór grupy docelowej, realizację kampanii, jakość materiałów promocyjnych oraz zastosowanie właściwych środków marketingu bezpośredniego. Jego laureaci zostają zgłoszeni do drugiego etapu konkursu "Best of Europe" organizowanego przez Federację Europejskich Stowarzyszeń Marketingu Bezpośredniego.

AMG.net łączy kompetencje w dziedzinie strategii internetowych, optymalizacji procesów biznesowych wewnątrz i wokół przedsiębiorstw, technologii informatycznych oraz marketingu. Firma pracowała między innymi dla: Alcatel, Bank Pekao SA, BRE BANK SA, Cadbury Wedel, Delphi Automotive Systems, Elektrim SA, Grupa Żywiec, IBM, Procter & Gamble, TP SA, Whirlpool.

Firma zatrudnia 60 osób, posiada biura w Łodzi i Warszawie, a jej przychody w 2000 roku wyniosły 8 milionów złotych.

+ AMG.net
+ mBank
+ SMB
+ Czasnaeb.pl
Źródło:

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Do rozliczenia PIT 2018 zostało:

WCZYTAJ TWÓJ E-PIT

Porównaj oferty

Sprawdź, które banki pożyczą pieniądze na najlepszych warunkach, i ile wyniesie miesięczna rata kredytu.

Znajdź najbardziej zyskowną lokatę bankową. Określ najważniejsze cechy, a wyszukiwarka wybierze najlepsze oferty.