50 tys. zł nagrody w konkursie na logo Dworca Centralnego w Warszawie

50 tysięcy złotych chcą wydać Polskie Koleje Państwowe na logo Dworca Centralnego w Warszawie. Władze spółki doszły do wniosku, że dworzec, mimo że jest rozpoznawalny, powinien mieć rozpoznawalny znak.

Spółka zorganizowała konkurs, w którym mogą jednak wziąć udział tylko profesjonaliści. Dyrektor marketingu w PKP Justyna Sołtyk chce, by dworzec stał się miejscem rozpoznawalnym i lubianym. Jej zdaniem dworzec może stać się miejscem ciekawych inicjatyw kulturalnych, a nawet dobrej zabawy. Dlatego właśnie został ogłoszony konkurs na logotyp. Dzięki temu dworzec będzie miał swoją spójną identyfikację.

Inicjatywie przyklasnęło Stowarzyszenie Twórców Grafiki Użytkowej. Jego członek, profesor Lech Majewski uważa, że w dzisiejszych czasach logo jest niezbędne. Podkreślił, że logotypy mają wszystkie instytucje, wiele budynków i prawie wszystkie firmy.

Prace można składać do 26 września. Regulamin konkursu znajduje się na stronie pkp.pl. Ogłoszenie wyników nastąpi 5 grudnia, w 38 rocznicę otwarcia Dworca Centralnego.

Informacyjna Agencja Radiowa/IAR/A. Pszoniak /buch

Źródło: IAR

Newsletter Bankier.pl

Dodałeś komentarz Twój komentarz został zapisany i pojawi się na stronie za kilka minut.

Jeszcze nikt nie skomentował tego artykułu - Twój komentarz może być pierwszy.

Nowy komentarz

Anuluj

Wskaźniki makroekonomiczne

Inflacja rdr 1,2% II 2019
PKB rdr 4,9% IV kw. 2018
Stopa bezrobocia 6,1% I 2019
Przeciętne wynagrodzenie 4 931,8 zł I 2019
Produkcja przemysłowa rdr 6,1% I 2019

Znajdź profil