Szanowni Akcjonariusze,
Za nami intensywny rok, pełen wyzwań, ale wnież wielu znaczących postępów. W 2024 roku
skoncentrowaliśmy się przede wszystkim na naszym głównym tytule: JDM: Japanese Dri Master,
jednocześnie wprowadzając na rynek dwie nowe gry z naszego porolio i kilka portów konsolowych.
2024 rok to kontynuacja wzrostu przychodów rmy, koncentracji na projektach o największym
potencjale rynkowym i promowania naszej kluczowej produkcji poprzez wydanie prologu oraz
tradycyjne działania markengowe. Przy dużych wydatkach na produkcję i promocję JDM oraz
umiarkowanych wpływach z kolejnych premier Spółka zakończyła miniony rok stratą. Warto jednak
podkreślić, że jej zdecydowaną większość stanowią odpisy na projekty zaniechane, a nie wynik bieżącej
działalności operacyjnej. Decyzja o odpisach ma istotny wpływ na nasz wynik nansowy, jednak
umożliwia skoncentrowanie zasobów na najbardziej obiecujących grach. Obecnie poza JDM
aktywnie rozwijamy tytuł Pizza Slice oraz wspieramy produkcję Ghost Keeper. Oba te projekty wykazują
duży potencjał rynkowy.
Na III kwartbr. planujemy aktualizację strategii, w oparciu o dane sprzedażowe JDM i dalszy potencjał
sprzedażowy tej gry.
Kluczowym wydarzeniem w historii Gaming Factory będzie wspomniana premiera JDM: Japanese Dri
Master, która nastąpi już 21 maja bieżącego roku. Aktualnie nad projektem pracuje około 60 osób,
wliczając w to przeważający dział produkcji oraz QA i markeng. W ubiegłym roku nasz zespół
wzmocniło wielu doświadczonych specjalistów, co pozwoliło znacząco podnieść jakość gry. Aby
zapewnić jak najlepszy start, podjęliśmy decyzję o przesunięciu premiery z marca na maj, a dodatkowy
czas został dobrze wykorzystany i zaowocowdopracowaniem kluczowych elementów projektu. Dzięki
temu z coraz większym optymizmem wyczekujemy nadchodzącego debiutu. Obecnie lista graczy
czekających na premierę Steam wynosi ponad 730 tys., co plasuje nas w gronie 50 w najbardziej
oczekiwanych gier na świecie. Kampania markengowa będzie oparta na współpracy z inuencerami,
którzy na kilka dni przed debiutem JDM rozpoczną publikację pierwszych materiałów z rozgrywki.
Spodziewamy się również sporego zainteresowania ze strony światowych mediów branżowych, co było
już widoczne przy ogłoszeniu daty premiery gry. Dodatkowo, nasz azjatycki partner intensykuje
działania promocyjne na tamtejszym rynku, koncentrując je na okresie premierowym.
Rok 2025 z pewnością będzie przełomowy dla Gaming Factory. W trakcie naszego IPO zakładaliśmy, że
spośród wielu na tamten czas prowadzonych projektów tylko część osiągnie sukces, kilku nie uda
się dokończyć, kilka sprzeda się przeciętnie, ale ostatecznie znajdziemy ten jeden wyjątkowy projekt,
który będzie w stanie snansować wszystkie pozostałe i dać Spółce świetlane perspektywy rozwoju na
kolejne lata. Dziś wierzymy, że tym tytułem stanie się właśnie Japanese Dri Master.
Po pięciu latach notowań na GPW dojrzeliśmy jako Zespół i jako Spółka. Jesteśmy gotowi na wyzwania
związane z premierą gry, która może zdeniować naszą przyszłość.
Dziękujemy za zaufanie i nieustające wsparcie.
Z wyrazami szacunku,
Mateusz Adamkiewicz
Prezes Zarządu Gaming Factory S.A.