prawa oraz Statutu Spółki do kompetencji Walnego Zgromadzenia lub Rady Nadzorczej. Zarząd składa się z 2 do
4 osób powoływanych na wspólną kadencję, która wynosi trzy lata. Mandat członka Zarządu powołanego w toku
kadencji wygasa równocześnie z wygaśnięciem mandatów pozostałych członków Zarządu. Okres kadencji liczony
jest w latach obrotowych od dnia wejścia w życie uchwały powołującej, przy czym w przypadku powołania w
trakcie roku obrotowego Spółki, okres od dnia powołania do końca tego roku obrotowego jest traktowany jako
pierwszy rok obrotowy trzyletniej kadencji. Zarząd powołuje bezwzględną większością głosów Rada Nadzorcza,
która wskazuje w uchwale Prezesa Zarządu oraz funkcje pozostałych członków Zarządu. Liczbę członków Zarządu
danej kadencji określa Rada Nadzorcza, która może zwiększyć bądź zmniejszyć liczebność Zarządu w ciągu
kadencji. Rada Nadzorcza może odwołać Prezesa lub/i Wiceprezesa Zarządu z zajmowanej funkcji
z pozostawieniem ich w składzie Zarządu i jednoczesnym powierzeniem funkcji Prezesa lub/i Wiceprezesa
Zarządu innemu członkowi Zarządu. Pracami Zarządu kieruje Prezes Zarządu, który w szczególności koordynuje,
nadzoruje oraz organizuje pracę pozostałych członków Zarządu, a także zwołuje i przewodniczy posiedzeniom
Zarządu. W sprawach nieprzekraczających zakresu zwykłego zarządu każdy z członków Zarządu może
samodzielnie prowadzić sprawy Spółki. Uchwały Zarządu zapadają w sprawach przekraczających zakres zwykłych
czynności Spółki, a także w przypadku, gdy zażąda tego chociażby jeden członek Zarządu. W sprawach
przekraczających zakres zwykłych czynności Spółki związanych z prowadzeniem jej przedsiębiorstwa konieczne
jest podjęcie uchwały Zarządu. Zarząd podejmuje uchwały, w szczególności w sprawach: sprawozdań Zarządu
z działalności Spółki oraz sprawozdań finansowych Spółki przedkładanych pod obrady Walnego Zgromadzenia,
wniosków i innych spraw przedkładanych Radzie Nadzorczej i Walnemu Zgromadzeniu, udzielenia prokury
i udzielenia pełnomocnictwa, zwoływania Zwyczajnych i Nadzwyczajnych posiedzeń Walnego Zgromadzenia
z własnej inicjatywy lub na pisemny wniosek Rady Nadzorczej lub innych podmiotów uprawnionych stosownymi
przepisami prawa lub postanowieniami Statutu oraz ustalenia porządku obrad Walnego Zgromadzenia,
udzielenia i przyjęcia darowizn, zbycia składników majątkowych o wartości powyżej 10.000 zł, wewnętrznych
aktów prawnych Spółki, przekraczających zwykły Zarząd, a także w każdej innej sprawie, gdy zażąda tego
chociażby jeden członek Zarządu. Zarząd Spółki zwraca się do Rady Nadzorczej o wyrażenie zgody na dokonanie
czynności w przypadkach wskazanych w Statucie. Zarząd prowadzi korporacyjną stronę internetową Spółki.
Do reprezentowania Spółki, składania oświadczeń woli i podpisywania dokumentów, w tym do zaciągania
zobowiązań w imieniu Spółki upoważnieni są dwaj członkowie Zarządu łącznie, lub członek Zarządu łącznie
z prokurentem. Posiedzenia Zarządu odbywają się z częstotliwością odpowiadającą aktualnym potrzebom Spółki
Posiedzenia Zarządu mogą być prowadzone przy wykorzystaniu środków komunikacji elektronicznej w sposób
umożliwiający równoczesne komunikowanie się oraz wzajemną identyfikację pomiędzy wszystkimi obecnymi
członkami Zarządu. Uchwały Zarządu zapadają bezwzględną większością głosów. W przypadku równości głosów
głos Prezesa Zarządu decyduje o wyniku głosowania. Uchwały zapadają w głosowaniu jawnym, chyba,
że którykolwiek Członek Zarządu złoży wniosek o przeprowadzenie głosowania tajnego.
Uchwały Zarządu mogą być podejmowane także: za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania
się na odległość lub w trybie obiegowym pisemnym. Uchwały podejmowane w trybie obiegowym pisemnym lub
za pośrednictwem środków bezpośredniego porozumiewania się na odległość są ważne, jeżeli wszyscy
członkowie Zarządu zostali zawiadomieni o podejmowaniu i treści uchwały. Udział członków Zarządu
w posiedzeniu jest obowiązkowy, a ich nieobecność powinna być odpowiednio usprawiedliwiona. Posiedzenia
Zarządu są protokołowane. Przy podejmowaniu decyzji w sprawach Spółki członkowie Zarządu działają
w granicach uzasadnionego ryzyka gospodarczego, tzn. po rozpatrzeniu wszystkich informacji, analiz i opinii,
które w rozsądnej ocenie Zarządu powinny być w danym przypadku wzięte pod uwagę ze wzglądu na interes
Spółki. Zaś przy ustalaniu interesu Spółki Zarząd bierze pod uwagę uzasadnione w długookresowej perspektywie
interesy akcjonariuszy, wierzycieli, pracowników Spółki oraz innych podmiotów i osób współpracujących
ze Spółką w zakresie jej działalności gospodarczej, a także interesy społeczności lokalnych. Przy dokonywaniu
transakcji z akcjonariuszami oraz innymi osobami, których interesy wpływają na interes Spółki, Zarząd działa
ze szczególną starannością, aby transakcje były dokonywane na warunkach rynkowych.
RADA NADZORCZA
SKŁAD OSOBOWY, JEGO ZMIANY I ZASADY POWOŁYWANIA CZŁONKÓW RADY NADZORCZEJ