Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wideo
Personalizacja przyszłością branży moto
14.05.2019

Personalizacja przyszłością branży moto

- Coraz częściej będziemy customizować samochody. Innymi słowy będziemy kupować coś co jest wersją podstawową i później dostosowywać do własnych potrzeb. I tutaj bardzo często przedstawia się taki przykład smartfona, to jest dokładnie to samo. Tam mamy urządzenie, które dzwoni, a tu mamy urządzenie, które jeździ, natomiast które chcemy i możemy personalizować, dostosowywać do własnych potrzeb - mówi Mirosław Michna, partner w dziale doradztwa podatkowego, szef zespołu doradców dla branży motoryzacyjnej w KPMG w Polsce.

Pół miliarda kary dla Porsche po aferze Dieselgate
08.05.2019

Pół miliarda kary dla Porsche po aferze Dieselgate

Porsche AG – spółka należąca do koncernu Volkswagen, będzie musiała zapłacić 535 mln euro kary – donosi Reuters. To kolejna kara w związku z aferą Dieselgate i fałszowaniem pomiarów toksyczności spalin.

Koniec z szukaniem miejsc parkingowych. Pokaże je aplikacja
17.04.2019

Koniec z szukaniem miejsc parkingowych. Pokaże je aplikacja

Warszawa wprowadzi aplikację, która pomoże znaleźć wolne miejsce prakingowe w centrum. System ma zacząć działać w 2022 r. Będzie jednym z pierwszych na świecie, który wskaże wolne miejsca nie tylko w parkingach kubaturowych, ale przede wszystkim przy ulicach.

VW wyprodukował już 30 000 000 passatów
10.04.2019

VW wyprodukował już 30 000 000 passatów

30-milionowy vw passat zjechał z linii produkcyjnej w niemieckim Emden. To drugie najchętniej kupowane auto z portfolio Volkswagena. Koncern wyprodukował jedynie więcej golfów – 35 mln, a tuż za passatem uplasował się kultowy garbus wyprodukowany w 21 mln egzemplarzy. Passat przewodzi za to w segmencie D, czyli aut klasy średniej.

Dacia bije rekordy sprzedaży w Polsce. Model duster na szczycie
05.04.2019

Dacia bije rekordy sprzedaży w Polsce. Model duster na szczycie

Nie Skoda i nie Toyota, ani żadna niemiecka marka. Lidera sprzedaży samochodów osobowych w marcu wystawiła Dacia. Takiego wyniku dla jednego modelu może pozazdrościć reszta producentów – model duster sprzedał się w ponad 1000 egzemplarzy.