Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
volkswagen
Szef VW: Przyszłość należy do samochodów autonomicznych
06.09.2021

Szef VW: Przyszłość należy do samochodów autonomicznych

Szef koncernu Volkswagen Herbert Diess oświadczył, że przyszłość należy do samochodów autonomicznych (bez kierowcy), a nie tylko elektrycznych. W Europie era silników spalinowych ma zakończyć się w 2035 r.

Volkswagen będzie produkował silniki Diesla tylko w Polsce
28.07.2021

Volkswagen będzie produkował silniki Diesla tylko w Polsce

Dolnośląskie Polkowice będą jedynym miejscem w Europie, gdzie Volkswagen będzie wkrótce produkował silniki Diesla. Przeniesienie całej produkcji do Polski ma zapobiec redukcji etatów w Volkswagen Motor Polska.

Audi rezygnuje z aut spalinowych w Europie. Volkswagen na razie planuje
29.06.2021

Audi rezygnuje z aut spalinowych w Europie. Volkswagen na razie planuje

Na najbliższe 10 – 15 lat Volkswagen przewiduje zaprzestanie produkcji aut z silnikami spalinowymi na europejski rynek. Jeszcze szybciej – do 2026 r. przejście na elektryki zapowiedziało należące do koncernu Volkswagena Audi.

Volkswagen 2030: auta zasilające w prąd domy i sześć gigafabryk ogniw
18.03.2021

Volkswagen 2030: auta zasilające w prąd domy i sześć gigafabryk ogniw

Sześć gigafabryk produkujących baterie do aut elektrycznych, publiczna sieć ładowarek oraz samochody będące magazynami energii dla domów – to szczegółowe cele nowej strategii Volkswagena. Wszystko po to, żeby osiągnąć inny cel – 70 proc. „elektryków” w ofercie w 2030 r.

Volkswagen chce być bardziej „eko”, ale z aut spalinowych nie zrezygnuje
09.03.2021

Volkswagen chce być bardziej „eko”, ale z aut spalinowych nie zrezygnuje

Co najmniej jeden nowy elektryczny model w roku, 70 proc. aut elektrycznych do 2030 r. i 16 mld euro w ciągu czterech lat na rozwój elektromobilności – to główne założenia nowej strategii Volkswagena „Przyspieszenie”. Koncern z Wolfsburga nie zrezygnuje jednak całkowicie z napędów spalinowych.