Znamy listę najbardziej awaryjnych aut. Co najczęściej im dolegało?
Z jednej strony ople, renault i smarty, a z drugiej auta produkowane przez BMW i Suzuki. Te marki najczęściej pojawiały się w najnowszym rankingu ADAC dotyczącym najbardziej i najmniej awaryjnych modeli samochodów – informuje „Rzeczpospolita”.
Mechanicy samochodowi zakasują rękawy. Rosnące ceny aut zagonią kierowców do serwisów
W 2023 r. możemy być świadkami szturmu na serwisy samochodowe. Rosnące ceny aut, zarówno nowych, jak i używanych, mogą zmusić kierowców do napraw, nawet tych dotychczas mało opłacalnych – donosi „Rzeczpospolita”.
Najbardziej awaryjne auta. Dacia liderem niechlubnego rankingu
Jak co roku, Niemcy przyjrzeli się najbardziej awaryjnym samochodom. Lider niestety jest jeden, ale w czołówce znalazło się miejsce także dla niemieckich "klasyków". O czym jeszcze mówi najnowszy raport TÜV 2023? Sprawdzamy.
Usterki w autach z Japonii i Korei. Polscy kierowcy wzywani do serwisów
Wyciekające paliwo, przegrzewające się podzespoły i wypadające zagłówki – z takimi usterkami mogą zmagać się polscy właściciele aut rodem z Azji. Usterki do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów zgłosiła Toyota i KIA.
Wysyp usterek w nowych autach. Pięciu producentów wzywa do serwisów
Dacia, Volvo i trzy marki należące do koncernu Stellantis wykryły wady w wyprodukowanych przez siebie autach. Ich właściciele mogą mieć problemy z wyciekającym paliwem, wadliwymi turbosprężarkami i nieprawidłowym oprogramowaniem sterującym.
Francuskie, japońskie i niemieckie auta z usterkami
Pasek rozrządu, układ wspomagania hamowania, sprężyny tylnego zawieszenia, a nawet logo na kierownicy - takie elementy będą naprawiane podczas najnowszych kampanii naprawczych przeprowadzanych przez producentów aut. Na polskim rynku usterki dotyczą ok. 1,5 tys. pojazdów.
Awarie aut elektrycznych w 2020 r. Co psuło się najczęściej?
Akumulatorów 12V, elektryki, oświetlenia i ogumienia dotyczyły najczęściej awarie zgłaszane przez właścicieli aut elektrycznych zrzeszonych w ADAC w 2020 r. – informuje „Rzeczpospolita”.
Najmniej i najbardziej awaryjne auta. Nowy raport ADAC 2021
Toyota aygo, bmw x3, mazda cx-3 czy popularna w Polsce skoda fabia to jedne z najmniej awaryjnych aut według najnowszego raportu niemieckiego automobilklubu ADAC. Sprawdź, które modele wybierać, a których unikać, aby jak najrzadziej odwiedzać serwis.
Silniki, filtry cząstek stałych i paski rozrządu do naprawy. Dwanaście modeli aut z usterkami
Wadliwe paski rozrządu i filtry cząstek stałych zgłosili do Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów producenci aut. Na polskim rynku wady wykryto w 12 modelach, w tym jednym elektrycznym. Do serwisu musi zgłosić się blisko 4,5 tys. kierowców.
Niemieccy producenci aut wzywają do serwisów. Na liście m.in. golf i polo
Właściciele volkswagenów i audi muszą zgłosić się do autoryzowanych serwisów. Na liście wadliwych modeli znalazł się m.in. volkswagen golf i elektryczne audi e-tron.