Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
ceny
Ceny SUV-ów w Polsce i Niemczech. Niby taniej, a jednak drożej
22.04.2020

Ceny SUV-ów w Polsce i Niemczech. Niby taniej, a jednak drożej

Najpopularniejsze na polskim rynku SUV-y kosztują w Niemczech od 13 do 35 proc. więcej niż w Polsce – wynika z analizy przeprowadzonej przez Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Choć to z pozoru dobra informacja, to jeśli uwzględnić średnie wynagrodzenie w obu krajach, Polscy klienci są w znacznie gorszej pozycji.

Ceny nowych samochodów wystrzeliły. Które marki podrożały najmocniej?
20.03.2020

Ceny nowych samochodów wystrzeliły. Które marki podrożały najmocniej?

Średnio o ponad 13 tys. zł podrożały w ciągu roku nowe samochody. W lutym za auto z salonu trzeba było zapłacić średnio 119 tys. zł – wynika z danych Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Które marki podrożały najmocniej, a gdzie można liczyć na przeceny?

Ile tracą na wartości najpopularniejsze auta?
28.02.2020

Ile tracą na wartości najpopularniejsze auta?

Od 31 do nawet 48 tys. zł tracą w ciągu trzech lat najpopularniejsze modele aut kompaktowych – wynika z raportu Info-Ekspert opublikowanego przez Instytut Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Które auto wybrać, aby nie stracić?

„Elektryki” vs auta benzynowe. Porównanie cen
18.02.2020

„Elektryki” vs auta benzynowe. Porównanie cen

Od 18 do 73 proc. więcej trzeba zapłacić za samochód elektryczny względem benzynowego odpowiednika – wynika z raportu Instytutu Badań Rynku Motoryzacyjnego Samar. Na wyższe ceny „elektryków” wpływają zwłaszcza baterie.

Mniejsze SUV-y tracą na wartości najwięcej
10.02.2020

Mniejsze SUV-y tracą na wartości najwięcej

Od 29 do nawet 40 tys. zł tracą w ciągu pięciu lat najpopularniejsze miejskie SUV-y. Procentowo tracą znacznie więcej niż większe i droższe crossovery.