Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
brexit
Goldman Sachs: brexit bez porozumienia to zagrożenia dla europejskiego przemysłu motoryzacyjnego
24.09.2020

Goldman Sachs: brexit bez porozumienia to zagrożenia dla europejskiego przemysłu motoryzacyjnego

Scenariusz, w którym dochodzi do brexitu bez osiągnięcia porozumienia, stworzy zagrożenia dla europejskiego przemysłu motoryzacyjnego - wskazują ekonomiści banku inwestycyjnego Goldman Sachs. Chodzi m.in. o cła na samochody i wyższe koszty zaopatrzenia w surowce.

Europejski przemysł motoryzacyjny apeluje o umowę handlową z Wlk. Brytanią
14.09.2020

Europejski przemysł motoryzacyjny apeluje o umowę handlową z Wlk. Brytanią

Brak umowy o wolnym handlu z Wielką Brytanią z końcem 2020 r. przełoży się w ciągu następnych pięciu lat na ponad 100 mld euro strat dla europejskiego sektora motoryzacyjnego - alarmują główne organizacje branży automotive i apelują o zawarcie tej umowy.

Nissan zainwestuje 52 mln funtów w rozwój fabryki w Wielkiej Brytanii pomimo brexitu
06.03.2020

Nissan zainwestuje 52 mln funtów w rozwój fabryki w Wielkiej Brytanii pomimo brexitu

Nissan zainwestuje 52 mln funtów w rozbudowę linii produkcyjnej w swojej fabryce w Wielkiej Brytanii - podała w piątek agencja Reutera.

Porsche zapowiada podwyżki cen po brexicie
19.02.2019

Porsche zapowiada podwyżki cen po brexicie

Porsche poinformowało brytyjskich klientów, że po wyjściu Wielkiej Brytanii z Unii Europejskiej ceny samochodów wzrosną o 10 proc. Wymaga tym samym podpisania odpowiedniej zgody.

Na twardym brexicie motoryzacja w Polsce straci najwięcej z Europy Środkowo-Wschodniej
20.11.2018

Na twardym brexicie motoryzacja w Polsce straci najwięcej z Europy Środkowo-Wschodniej

Polska jest piątym najważniejszym partnerem motoryzacyjnej wymiany handlowej dla Wielkiej Brytanii. Pod względem bilansu handlowego wyprzedają nas jedynie Niemcy, Belgia, Hiszpania i Francja. Czy utrzymamy jednak naszą pozycję po brexicie?