Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Awaria za awarią. Popularne marki aut wzywają do serwisów

Awaria za awarią. Popularne marki aut wzywają do serwisów

Do ponad 4 tys. osób w Polsce trafią wkrótce wezwania do autoryzowanych stacji obsługi Volkswagena. Kampania naprawcza ma związek z niesprawnymi pasami bezpieczeństwa. Kolejną w ostatnich dniach akcję serwisową ogłosił też Seat.

Volkswagen

Usterkę wykryto w samochodach marki volkswagen polo, wyprodukowanych pomiędzy 29 października 2016 r. a 41. tygodniem kalendarzowym 2018 r. w Uitenhage (Republika Południowej Afryki) i Pampelunie (Hiszpania). W samochodach może dojść do samoczynnego i niezamierzonego odblokowania tylnego lewego pasa bezpieczeństwa. W razie wypadku lub gwałtownego hamowania usterka może przyczynić się do obrażeń.

Na polskim rynku kampanią naprawczą zostały objęte 4144 pojazdy. W autoryzowanych stacjach obsługi mechanicy bezpłatnie naprawią zamek pasa, doposażając go w tzw. element dystansowy.

To nie pierwsza tego typu usterka wykryta w autach produkowanych przez koncern Volkswagena. W ostatnich dniach o możliwej awarii pasów poinformował także Seat. Wezwania do autoryzowanych serwisów otrzyma wkrótce blisko 6 tys. właścicieli modeli: ibiza (kj1) i arona (kj7).

Seat

Seat wykrył także wadliwe poduszki powietrzne w modelach: ibiza i arona (wyprodukowanych pomiędzy 1 a 11 grudnia 2017 r.), ateca (2-17 grudnia 2017 r.), Toledo (4-6 grudnia 2017 r.) i leon (1-5 grudnia 2017 r.). W samochodach poduszka powietrzna po stronie kierowcy może niedostatecznie szybko napełnić się gazem, co w razie wypadku grozi obrażeniami.

Marki Tematy
Komentarze
Awaria za awarią. Popularne marki aut wzywają do serwisów
Marcin Kaźmierczak
Podziel się