0,5680 zł
-2,07% -0,0120 zł
Rubicon Partners NFI SA (RBC)
Wybierz przedział czasu
Analiza techniczna

RUBICON - notowania spółki

Kurs odniesienia: 0,5800 zł
Kurs odniesienia:
Data początkowa:
Data końcowa:
Zmiana:
Zmiana:
Minimum:
Maksimum:
Średni:
Wolumen obrotu:
Średni wolumen:
Obroty:
Średnie obroty:
Kurs otwarcia: 0,5800 zł
Max 1D: 0,5800 zł
Min 1D: 0,5680 zł
Wolumen obrotu: 4 szt.
Wartość obrotu: 2 zł
Liczba transakcji: 2
Stopa zwrotu 1R: -40,83%
Max 1R: 1,0700 zł
Min 1R: 0,5640 zł
System notowań: ciągłe

Przynależność do indeksów

Spółka nie przynależy do żadnego indeksu

Wskaźniki giełdowe

Kapitalizacja2 170 044 zł
Free float39,80%
Liczba akcji3 820 500 szt.

Zmiany cen na tle rynku

? Tabela przedstawia historyczne ceny akcji spółki: sprzed tygodnia, miesiąca, 3 miesięcy, 6 miesięcy, roku, 2 lat i 5 lat oraz procentową różnicę w stosunku do aktualnego kursu.
Poniżej znajdują się wyrażone w procentach zmiany wartości szerokiego rynku (WIG) i indeksu branżowego oraz różnice pomiędzy nimi, a ceną akcji spółki w punktach procentowych (pp).
Tabela informuje, ile akcje spółki kosztowały w przeszłości oraz czy kurs zachowuje się lepiej lub gorzej niż rynek w różnych okresach.
Aktualny kurs: 0,5680 7D 1M 3M 6M 1R 2L 5L
Kurs 0,5680 0,5700 0,6300 0,9680 0,9600 1,3100 1,7800
zmiana 0,00% -0,35% -9,84% -41,32% -40,83% -56,64% -68,09%
WIG (zmiana) -6,73% -7,86% -7,14% -3,65% -11,07% -13,83% 2,13%
Na tle rynku (pp) 6,73 7,51 -2,70 -37,67 -29,76 -42,81 -70,22

Kalendarium

  • Rozpoczęcie przyjmowania zapisów w ramach wykonania prawa poboru na akcje serii B2 oraz zapisów dodatkowych.

  • Zakończenie przyjmowania zapisów w ramach wykonania prawa poboru na akcje serii B2 oraz zapisów dodatkowych.

Rekomendacje

Rekomendacje pozytywne 0
Rekomendacje neutralne 0
Rekomendacje negatywne 0
Podsumowanie

Notowania akcji

Zaloguj się lub zarejestruj się na Bankier.pl, aby móc zarządzać swoją listą spółek.
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.