"ARPU z nowego produktu to 1300-1500 zł na rok. To 3 razy większe ARPU niż jest teraz z usług hostingowych. Spodziewamy się istotnego wzrostu ARPU" - powiedział prezes Jakub Dwernicki na konferencji prasowej.
"Za nami kolejny, rekordowy kwartał zarówno jeśli chodzi o tempo wzrostu przychodów, jak i wyniku EBITDA. Warto zaznaczyć, że ten wzrost jest wzrostem czysto organicznym wynikającym zarówno ze wzrostu liczby klientów, ale też ze wzrostu ARPU. (...) Mocno przekroczyliśmy cele jakie sobie stawialiśmy na ten rok" - powiedział Robert Stasik, wiceprezes.
"W perspektywie całego roku, patrząc na dynamiki wzrostu, widać zdecydowaną poprawę marżowości naszych usług, produktów w ujęciu rok do roku. Wynika to z dwóch podstawowych czynników. Z jednej strony dalsza mocna koncentracja na sektorze małych i średnich przedsiębiorstw płacących w modelu subskrypcyjnym. (...) Ta mocna zmiana w kierunku tego typu klientów powoduje, iż jesteśmy w stanie sprzedawać marżowe produkty o tej samej lub wyższej rentowności. Z drugiej strony na wzrost marżowości naszych usług duży wpływ ma rozwój portfolio produktowego" - dodał.