Nie płacz, prezio pisał na ten temat na X.
"W studiu zachodzą ekscytujące zmiany, ponieważ nadal się rozwijamy i rośniemy.
W ramach szerszej strategii, którą podzieliliśmy się w zeszłym roku — skupionej na ujednoliceniu naszych przepływów pracy, usprawnieniu współpracy między zespołami i zawsze stawianiu graczy na pierwszym miejscu — wprowadziliśmy pewne strategiczne zmiany w naszej strukturze kierowniczej.
Obejmowało to trudną decyzję o wycofaniu czterech ról. Chociaż jesteśmy wdzięczni tym osobom za wszystko, co wniosły do projektu i studia, wiemy, że podjęliśmy właściwą decyzję dla franczyzy.
Patrząc w przyszłość, z radością ogłaszamy, że Nathan przejął stery jako nasz nowy starszy dyrektor ds. rozwoju. Dołączył do nas z silnymi rekomendacjami i głęboką wiedzą specjalistyczną w zakresie produkcji. James, wieloletni i ceniony członek zespołu, obejmuje rolę dyrektora gry, zapewniając ciągłość twórczą i dynamikę.
Nadal jesteśmy na dobrej drodze do naszego początkowego okna wydania w przyszłym roku i ciężko pracujemy, aby zapewnić graczom jak najlepsze wrażenia.
Jesteśmy zgrani, pełni energii i nie możemy się doczekać, aby podzielić się tym, co będzie dalej."