Forum Giełda +Dodaj wątek

Re: To kiedy stracą Online Expo Polska Sp.z..o.o ???

Zgłoś do moderatora
oncept biznesowy „błękitny ocean Online Expo”
Pomysł na unikalną usługę internetową, a także sam model biznesowy powstawał przy uczestnictwie wszystkich krajów grupy partnerskiej. Twórcy Online Expo dostrzegli nową potrzebę rynkową. Wystawcy bardzo chętnie uczestniczą w imprezach targowych, które są uznawane za jedno z najbardziej efektywnych narzędzi marketingowych, jednakże w obecnych czasach dobór narzędzi promocyjnych jest poważnie weryfikowany realiami rynkowymi i rosnącą potrzebą minimalizowania kosztów. Opracowaniu konceptu Online Expo sprzyjała obserwacja poszerzających się możliwości środowiska internetowego oraz intensywnie zwiększająca się liczba użytkowników Internetu.

Koncept biznesowy Online Expo powstał w oparciu o strategię „Błękitnych Oceanów’” autorstwa W. Chan Kima i Renee Mauborgne. Celem Online Expo było wykreowanie zupełnie nowej przestrzeni rynkowej, rozszerzając dziś istniejące granice. Twórcy konceptu nie chcieli konkurować w czerwonych oceanach istniejących produktów i branż, ścierając krwawe walki z konkurentami, ale tworzyć zupełnie nowe wartości dla nabywcy, otworzyć nową przestrzeń rynkową, przez co konkurencja przestanie być w pewnym sensie istotna. Pomysł przeniesienia targów tradycyjnych do Internetu posiada wszelkie cechy innowacji, ponieważ z jednej strony dostarcza użytkownikowi nowych i unikalnych możliwości wystawienniczych, z drugiej zaś pozwala zoptymalizować koszty, zwiększając tym samym efektywność działania.

Doświadczenie
Grupa Online Expo zorganizowała z sukcesem już dwie edycje targów: Travel Expo oraz Technology
& Internet w Krajach Bałtyckich i Finlandii. Łącznie, w targach organizowanych jednocześnie w czterech krajach (Łotwa, Litwa, Estonia i Finlandia) wzięło udział 583 wystawców. Wirtualne targi odwiedziło 356 tys. internautów. Każde stanowisko odwiedziło średnio 7 tys. osób, a najpopularniejsze stanowiska nawet 10 tys. internautów. Średni koszt dotarcia klienta w przypadku targów internetowych okazał się bardzo niski – rzędu 0, 50 PLN, co spotkało się z dużym zadowoleniem uczestniczących w targach wystawców.

Korzyści dla wystawców i klientów
Oferta Online Expo jest skierowana do klientów różnych branż, świadomych rosnącej roli Internetu
i jego unikalności, jako narzędzia komunikacji biznesowej (możliwość dokładnego targetowania,
brak limitów czasowych i geograficznych, dokładny pomiar efektywności). Podstawowym celem targów jest intensywny rozwój biznesu wystawienniczego w środowisku internetowym, poprzez dostarczenie klientom i internautom wartości dodanych w postaci wysokiej, jakości produktu internetowego oraz innowacyjnej usługi wystawienniczej. Główną korzyścią zarówno dla klienta jak i wystawcy jest międzynarodowy charakter targów. Klientowi umożliwia on dostęp do maksymalnie szerokiej bazy usług i towarów, natomiast wystawcy daje możliwość zaprezentowania swojej oferty potencjalnemu zagranicznemu odbiorcy.

Jak działają targi?
Targi internetowe Online Expo są organizowane na jednym portalu, przez okres 10 dni, w kilku krajach jednocześnie. Gromadzą ofertę wielu wystawców w jednym miejscu, co daje możliwość porównania bardzo dużej ilości ofert. Portal targowy ma intuicyjną nawigację a sam interfejs jest bardzo przyjazny dla uczestników. Dla wystawców, którzy życzą, aby ich stoisko było widoczne przez cały rok z możliwością aktualizowania oferty, również przewidziano taką opcję. Targi Online Expo zawierają najbardziej aktualną informację o danej branży czasie trwania targów, dają także możliwość bezpośredniej komunikacji z klientami. Wystawcy przedstawiają podczas trwania targów unikalne oferty, atrakcyjne promocje, przekazują najbardziej aktualne informacje o najnowszych produktach lub usługach.

Targi Online Expo w Polsce
Pierwsza polska edycja Online Expo to targi „Dom, Mieszkanie & Piękne Wnętrze”, planowane
w terminie 9 -18 marca 2009r. Kolejne edycje będą dotyczyć m.in. rynku pracy i edukacji, turystyki, zdrowia i urody, motoryzacji.

Dalsze plany rozwoju
W planach jest dalszy aktywny rozwój działalności w nowych krajach partnerskich.
Do końca 2010 roku Online Expo planuje uruchomienie projektu w krajach wschodnio-europejskich takich jak: Czechy, Ukraina, Rosja, Dania, Norwegia i Szwecja. W dłuższej perspektywie w planach jest poszerzenie zakresu działania platformy o kraje Europy Zachodniej m.in. Niemcy, Wielką Brytanię oraz USA.
Poza poszerzaniem skali działania, strategia rozwoju projektu zakłada systematyczne udoskonalanie funkcjonalności portalu, uatrakcyjnianie jego interfejsu oraz zwiększanie penetracji nowych branż i segmentów rynku.

Informacja dodatkowa
Online Expo Polska jest Spółką z ograniczoną odpowiedzialnością. Większościowym akcjonariuszem Online Expo Polska są inwestorzy prywatni. Dyrektorem Zarządzającym firmy jest Teresa Szymańska-Kacymirow.


czy czegoś wam to nie przypomina, brakuje tylko że na nasdq chcą wejść.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
GREENTECH -13,58% 1,40 2020-03-04 13:00:09
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.