Grupa CDRL wypracował w kwietniu 14,8 mln zł przychodów w krajowej sieci marki Coccodrillo i 2,1 mln zł w kanale e-commerce. Oznacza to wzrost o odpowiednio 13 proc. i 27 proc. rdr.
- Autor:PropertyNews.pl
- Dodano:09 maj 2019 11:02
- Za nami rekordowy kwiecień – wypracowaliśmy bardzo dobre wyniki sprzedażowe w sklepach stacjonarnych i kontynuujemy wzrosty w kanale online. Choć pogoda umiarkowanie nam sprzyjała to klienci chętnie przychodzili do salonów i dokonywali zakupów. Naszą misją jest by wychodzić rodzicom naprzeciw i dostarczać dokładnie takich produktów, jakich potrzebują ich dzieci. Osiągane coraz lepsze wyniki ze sprzedaży są dowodem tego, że dobrze wypełniamy to zadanie – mówi Marek Dworczak, prezes CDRL.
Od stycznia do kwietnia 2019 roku spółka wypracowała łącznie 46,4 mln zł przychodów w polskich sklepach stacjonarnych, co oznacza wzrost o 3 proc. w porównaniu do analogicznego okresu ubiegłego roku. Łączna sprzedaż w kanale online wyniosła od początku roku 8,8 mln zł wobec 7,1 mln zł rok wcześniej, a zatem wzrosła o 25 proc.