W raporcie czytamy:
Na wyniki Spółki w sposób istotny wpływa realizacja kontraktu dla Poczty Polskiej S.A. Na dzień 30.09.2024 r. zainstalowanych zostało 577 sztuk APM, z czego odebranych było 370 sztuk. Spółka w toku realizacji kontraktu napotyka szereg przeszkód związanych z brakiem zdolności po stronie Poczty Polskiej S.A. do realizacji złożonych projektów biznesowych. Przejawia się on zarówno w obszarze realizacji projektów informatycznych, jak i infrastrukturalnym. Średni czas od instalacji do odbioru APM wynosił od lipca 2023 r. do listopada 2024 r. ponad 260 dni, co istotnie utrudnia jakiekolwiek planowanie produkcji i dostaw ze względu na pozaumowne żądania oraz wydłużone procesy decyzyjne Poczty Polskiej. Notujemy także kilkumiesięczne opóźnienia Poczty Polskiej S.A. w pracach nad wdrożeniem kolejnych etapów Rozwiązania Informatycznego APM. Jednocześnie Poczta Polska S.A. rozpoczęła naliczanie kar umownych z tytułu opóźnień w realizacji harmonogramu Adaptacji i Instalacji APM. Za okres do 30.04.2024 r. Poczta Polska wystawiła notę karną w wysokości 504 300 zł, natomiast za okres od 1 maja 2024 roku do 31 sierpnia 2024 r. Poczta Polska oszacowała rzekome kary na ok. 950 tys. zł. Emitent w całości odrzuca podstawy Poczty Polskiej S.A. do naliczenia kar umownych, ponieważ nie pozostaje w zwłoce w wykonaniu Umowy APM, a wszelkie opóźnienia wynikają z działań niezależnych od Wykonawcy. W związku z tym Zarząd Spółki podjął decyzję o niezakładaniu rezerwy na kary umowne w ciężar kosztów 2024 r. i podejmie wszelkie środki konieczne do obrony stanowiska Spółki.