Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  26,30 zł , zmiana od tamtej pory: -36,12%

Re: Remak w rankingu popularnosci biznesradar już na 19miejscu

Zgłoś do moderatora
coraz więcej ludzi obserwuje REMAK.
ci co obserwowali po 10, kupowali przy 16, ci co obserwowali po 18 kupowali teraz, ci co obserwują teraz kupią po 30,
A ci co obserwować będą przy 30 kupią po 50, z kolei ci kupią przy 70zl.

na każdym poziomie ludzie myślą, ze zaraz spadnie i nie ma co kupować.
A to DUZY BŁĄD.
Remak z każdym tygodniem jest coraz wyżej , z bardzo krótkimi korektami, i krótka konsolidacja i dalej odpal w górę.
Tu nie ma na co czekać. Tu trzeba kupic i nie sprzedawac.

Po prostu TRZYMAĆ. Ulica wejdzie przy 70-100zl tam gdzie będzie dłuższa konsolidacja, dopóki nie zaczną spływać projekty z transformacji energetycznej.
Dlatego mądry pieniądz kupuje teraz wyprzedzając fakty!

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
REMAK 0,00% 16,80 2021-12-09 09:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.