Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  16,14 zł , zmiana od tamtej pory: -43,31%

Re: PRAWDA O WIELKIM COLUMBUSIE I SAULE?

Zgłoś do moderatora
Dnia 2021-11-24 o godz. 09:21 ~santinio napisał(a):
>
> @OZE
> pytanie zadałbym z innej strony. Dlaczego to CLC miałby być światowym "google" fotowoltaniki. Który projekt miałby pchnąć firmę na tą pozycję.
> Fotowoltanika jest popularna, a np Gates i o ile pamiętam Buffet inwestują w mini atom, tak jak całe USA.
> Perowskity - CLC jest tylko udziałowcem i wyłacznym dystrybutorem , ale wyścig trwa też w Japonii. Toschiba też ma fabrykę perowskitów i je udoskonala.
> Jeśli Saule wejdzie na giełdę, to akcjonariat może np narzucić CLC ceny dystrybucji , po których biznes nie bedzie opłacalny, więc jeśli bank miałby wchodzić w CLC, to lepiej byłoby kontrolować też Saule, a jak czytałem najbliżej pomocy są znowu....japonczycy.
> Umowy z Mvgm nie widać, Nexity padło, chyba wszystkie duże firmy budują farmy , a te rządowe będą dodatkowo miały preferencje, ML system ma produkcję szyb foto...
> CLC niczego nie produkuje, wszystko musi kupować, nie ma projektów na magazyny, znów tylko zakupy.
> Dlaczego więc CLC?
>

TO JA CI ZADAM PYTANIE PO CO COLUMBUSOI 550 MLN ZŁ KTORE CHCE POZYSKAC Z NOWEJ EMISJI,NASTĘPNA RZECZ PO CO TAKI POTEZNY MORGAN PRZYCHODZI NA TAK NEDZNE NC W POLSCE,NASTEPNA RZECZ CO ŁĄCZY BANK ROTSCHILD Z FUNDUSZEM MORGAN,,NASTĘPNA RZECZ CZY ZIELINSKI I SPOLKA DUZYCH AKCJONARIUSZY COLUMBUSA MOGŁABY ODDAC STERY COLUMBUSA W OBCE RĘCE TYM BARDZIEJ KRUSZEWSKI KTORY WŁOZYL OGROMNE PIENIADZE.NASTEPNA RZECZ KTO NA SIŁĘ ROBI SPADKI I SPUSZCZA KURS JAK NIE BYLO ZADNEGO INFA BY KTOS DUZY SPRZEDAWAL.NASTĘPNA RZECZ PRZY TAKIM WOLUMENIE I SPADKACH WYSTARCZYLO BY 500 TYSIECY AKCJI BY KURS BYL NA ,0,TERAZ CI ODPOWIEM TU COLUMBUS ZBIERA KASE Z NOWEJ EMISJI NA NOWA EMISJE SAULE TAK TO WIDZĘ.TU WIEKSZOSCI NA COLUMBUSIE NIE ODDA W INNE RECE WIEC JAKA BEDZIE ILOSC AKCJI, JA OBSTAWIAM MAXYMALNIE 20 MLN AKCJI.JEZELI SIE NIE MYLE TO CENA NOWEJ EMISJI MOZE BYC SREDNIA ROKU..DLACZEGO NIE KUPUJA SAULE Z NOWEJ EMISJI, BO NIE WIEMY JAKIE BYLY USTALENIA.MY WIEMY TYLKO ZE PO POŁĄCZENIU COLUMBUS I JRHOLDING MAJA MIEC NIE MNIEJ NIZ 28% AKCJI ,JA OBSTAWIAM ZE BEDA MIELI WIEKSZOSC ZA PIENIADZE Z NOWEJ EMISJI COLUMBUSA KTORE WYŁOZA NA NOWE FABRYKI SAULE.TO COLUMBUS BEDZIE DECYDOWAL I SPRZEDAWAL PRODUKTY SAULE.CZAS POKAZE KTO MIAL RACJE,PREZES MILCZY BO MA CEL .PIENIADZE KTORZY MAJA 4 NAJWIEKSI AKCJONARIUSZE GDYBY CHCIELI KUPIC I NIE POZWALAC NA SPADKI STARCZYLBY BY NAWET NA WYWINDOWANIE KURSU NA NOWE SZCZYTY.TERAZ JESZCZE JEDNO KTO BEDZIE CHCIAL WYLOZYC 550 MLN W NIEPEWNY INTERES TAK JAK WYLOZYL TO NAWET BOS ?WIEC TRZEBA CIERPLIWIE CZEKAC NA ROZGRYWKI DUZYCH, BO TERAZ PREZESOWI NIE ZARZUCILI DROBNI ZE NOWA EMISJA DUZO TANSZA NIZ KURS, TERAZ MOZE BYC ODWROTNIE.TAKIE SA MOJE PRZEMYSLENIA

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
COLUMBUS 0,99% 9,15 2022-05-16 17:00:00
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.