Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  108,50 zł , zmiana od tamtej pory: -36,53%

Re: porównanie po 3 kwartałach 2021 Lpp 1.108 mln zysku netto Merc 440

Zgłoś do moderatora
Lpp stopa zwrotu 116 % w rok
kapitalizacja 29 mld zysk w 3 kw 2021 = 1,1 mld c/z 26

perspektywy 4 kwartał 2021 wysmienite c/z bedzise spadał...branza po pandemii wraca na wysokie obroty

+ dywidenda 3 % 450 złootych ulubieneic funduszy 46% a wiele pon 5% kapitału _%

Mercator najgłupsza firma a w wig 20

Merc stopa zwrotu MINUS 75 %

sprzedajac Merca po 442 a za kasę z nego kupujac LPp to tak jakby dziś Merc kosztwował ponad 900
ZAZnaczam PLujecie n atym forum od roku na wszytsko na Lpp pekao bumech a wszytsko dało zarobic tylko merca traci od tylu kwartałów

kapitalizacja 1,070 mld juz po umorzeniu akcji
3 kw 2021 zysk netto 440 kw c/z 2,43 i bedziwe rósł gdyz 4 kwartał u Merca szykuje się darmatycznie słabo
zero konttraktów zapasy chuiny zalazły swait reakwicami nikt ich nie potrzebuje (wykres Top GLove poakzuje ile znaczy ta branza) o pandemii za rok nikt juz nie bdzie nawet pamietał...

dywodenda 0 pln z aden fundusz tego nie ma od zawsze...koncówki sa wywalana akcje ma Wiesio i leszczyna

brak nowej działalnosci która bedzie dochodowa

bedzie nawet głosowane dalsze istnienie społki która traci kapitał na skupy oarz fabryki których rekawic zbyt mzoe byc niewypałem..

była kazaj apozbyc sie śmiecia na głupocie mikronowej w 2 sesje

150 to sufit a zadne 200 250 300 350 400 czy 800 lub 1000 nie grozi

PORÓNYWAC MERCA DO LPP to beczelsnsoc

lpp z 50 zeta na 16 000 w 20 lat ulubieniec Wiga 20

a MErc.....dno które swe 5 minut juz miała....i to se ne vrati.....do tego prezes komuniakcja i wyceny Rodka az Bosia wyrazne poakzały od wielu kwartałow zkim mamy do czynienia...

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
MERCATOR -0,20% 68,86 2022-05-17 17:04:39
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.