dobry tekst
rzeczowy tekst.
jedyne co dodam to stwierdzenie, że w róznych etapach dziłań inwestorskich chcemy też miec własne miejsca na DOCENIANY SUKCES. SPC dla znanej osoby jest weryfikacją tego co najlepsze i z czego jestesmy i chemy bc dumni.
Jeśli chcemy po kolejnych paru przejęciach mieć świetna firme na rynku regulowanym za dwa lata (tak, nie dalej niż dwa lata, a ja chcę to doswiadczyć) to nowa emisja, po oczekiwanej cenie i budowanie potrzebnego pijaru, dobrego snobizmu i kontaktu z najwyższa techniką motoryzacyjna i byciem w pierwszej linii też z działaniami, np pana Hołowczyca (??) wymaga KLAROWNYCH DZIAŁAŃ.
Potrzebny jest kontakt z klientem i trzeba byc widocznym w Stolicy w centrum lub za chwile zbudowanią STYL:U BYCIA w salonach SPC. To wymaga pracy i zdolności do bycia widocznym.
Nie ma to nic z PUDELKIEM, ale nie odcinam sie od miejsc ktore same pośrednio i bezwiednie robią nam reklamę.
Wiemy ze wielcy tego swiata tez tam bywaja mimo ze nawet nie sami ale w rozmowach i w skutkach bycia widocznym...
To cecha jaka trzeba zbudować by MADRY SNOBIZM na super samochody byc dostrzgany glownie jako m i e j s c e Super Premium Cars S.A.
mecenas