To kompletnie nie jest ich rynek, a pchają się w to bezmyślnie. Na gamedev nie wydaje się małych pieniędzy, a oni robią coś w oparciu o markę, która jest słaba/niewiele warta. Znają się na YouTubie, więc niech inwestują czas i pieniądze w te animacje i skupią się na rozwijaniu marki Cloudy&Stormy, zamiast próbować tworzyć produkty, gdy ta marka jest jeszcze nierozpoznawalna. Głównym problemem w tej spółce jest chwytanie się dużej ilości małych projektów, finansowanych z jednej marki osobistej (rozdrobnionej pomiędzy kilkunastu gów*iarzy na kontraktach), która jest narażona na ryzyko wizerunkowe (gdy Friz straci popularność, cała spółka na tym ucierpi). Dopóki będą tworzyć jakieś mało znaczące projekty, zamiast skupić się na jednym, porządnym projekcie finansowanym z głównego źródła, nie zbudują takiego konglomeratu, jaki chcieliby zbudować. Ale immobile pokazuje jak kończą sie takie próby "dywersyfikacji" biznesu w polsce.