Trzeci kwartał roku 2009 zakończył się zyskiem na poziomie 1 758 tysięcy złotych netto.
Dodatni wynik III kwartału 2009 jest głównie efektem działalności finansowej w obszarze obrotu papierami wartościowymi: zysk ze zbycia inwestycji w kwocie 638 tys. zł, aktualizacja z wyceny papierów wartościowych w kwocie 2 141 tys. zł. Jest również konsekwencją podjętych przez Zarząd na początku 2009 roku działań zmierzających do poprawienia wyniku finansowego Spółki. Uzyskany wynik jest zbieżny z przyjętymi założeniami i przybliża Spółkę do realizacji prognozowanych celów finansowych.
W minionym kwartale Spółka utworzyła kolejny punkt bezpośredniej obsługi klienta w wyniku przejęcia biura podróży Światowid w Zielonej Górze.
Ponadto Spółka rozpoczęła prace zmierzające do istotnego zwiększenia ruchu na swoich portalach internetowych poprzez ich przebudowę, automatyzacje oraz uruchomienie nowych rozwiązań rezerwacyjnych co zdaniem Zarządu wpłynie znacząco na generowanie zwiększonego obrotu oraz uzyskanie przewagi nad konkurencją. Nowy design portali zostanie oficjalnie wdrożony w ostatnim kwartale br.
Zarząd systematycznie dokonuje przeglądu strategii Spółki dotyczącej rozwoju działalności w zakresie niszowych działów turystyki oraz na bieżąco dostosowuje działania Spółki do dynamicznie zmieniających się warunków otoczenia.
Spółka rozpoczęła wprowadzanie zmian organizacyjnych poprzez zatrudnienie profesjonalnej kadry menadżerskiej zarówno na średnim jak i wyższym poziomie zarządzania
W kolejnych miesiącach Spółka skupi się nie przede wszystkim nad uruchamianiem nowoczesnych portali internetowych, które zwiększą ilość dokonywanych rezerwacji tym samym przyczynią się do wzrostu obrotów oraz wzmocnienia marki urlopy.pl.
Spółka przewiduje, iż pojawienie się wykwalifikowanej kadry zarządzającej zwiększy nie tylko sprzedaż przez Internet ale sprzedaż bezpośrednią jak również efektywność marketingową.
Zarząd zamierza kontynuować politykę Spółki polegającą na uruchamianiu nowych POK w dużych miastach Polski a wypracowany zysk w wyniku działalności finansowej pozwoli na konsekwentne egzekwowanie założeń polegających na zwiększeniu udziału Urlopy.pl S.A. w rynku turystycznym.
Agnieszka Gujgo
i jeszcze link do raportu
http://www.newconnect.pl/?page=1045&ph_main_content_start=show&ncc_index=URL&id=5458&id_tr=1
przyjemnej lektury zycze posiadacza:)