Wśród głównych udziałowców GMZ.CO są Grażyna Piotrowska-Oliwa, która jest prezeską GMZ.co/Grupa Modne Zakupy.
Jest także członkiem Rady Dyrektorów Pepco Group Limited NV oraz AR Packaging Group AB.
Do grona współwłaścicieli GMZ.co należą także m.in. Mizyak Investments Corp., Wojciech Uchman, mający za sobą doświadczenie na kluczowych stanowiskach m.in w Orange Polska, Emitelu czy Virgin Mobile oraz Dagmara Malczewska-Grzelak - członek zarządu w Grupie Modne Zakupy, założycielka Intymna.pl
Według danych PMR (2020), wartość brutto sprzedaży bielizny online szacuje się na 2,5 mld zł. Według prognoz, w 2025 roku wyniesie 4,2 mld zł co stanowi wzrost względem 2020 roku o 68 proc.
https://www.pwc.pl/pl/media/2021-02-09-analiza-pwc-prognoza-rozwoju-rynku-ecommerce-w-polsce.html
Rafał Brzoska: Już w 2025 e-commerce dobije do połowy wartości klasycznej sprzedażyZespół 300Gospodarki
„Obecnie nie mamy już wątpliwości, że w 2025 roku sprzedaż produktów online osiągnie połowę wartości sprzedaży w tradycyjnym handlu detalicznym. Pandemia z pewnością przyczyniła się do przyspieszenia wzrostu sektora e-commerce, ale nie była bezpośrednią przyczyną, a jedynie katalizatorem” – uważa szef InPostu Rafał Brzoska.