W ''Tygodniku Powszechnym'' z dnia 18.09.2013 zamieszczono artykuł ''Pic na wódę'' mówiący o szerzących się problemach alkoholowych wśród nieletnich.Temat oczywiście społecznie ważny,bo dotyczy lub może dotyczyć naszych dzieci,medialny,ale czy aby nie ...przesadzony w kontekście wpływu rozwijającej się sieci handlowej na...''rozpijanie'' młodocianych ?
Artykuł zawiera krótką wzmiankę o sieci sklepów Małpka Express,tu cytuję:
''Sklepów z alkoholem przybywa w całej Polsce. Furorę robi sieć „Małpka Express”, obecna m.in. we Wrocławiu, Poznaniu i Warszawie. Alkohol można tam kupić za grosze. W Krakowie przybywa sklepów z tanimi winami.''
Prosze Państwa.
Lubię kiedy pojawiają się pozytywne doniesienia prasowe odnośnie spółek Grupy Czerwona Torebka.Po prawdzie,mogę przeboleć problemy Merlina odnośnie zamówionych a niedostarczonych na czas podręczników szkolnych,choć dotyczy to małego procentu zamawiających i winę bardziej ponosi WSiP, a sklep w miesiącach sierpień -wrzesień był w trakcie przeprowadzki z Warszawy do Poznania,co mogło dodatkowo dostarczyć problemy z zamówieniami.Ale posądzanie o problemy alkoholowe sieci Małpka Express,bo nadzwyczaj szybko się rozwija,w dodatku skierowana bezpośrednio...to gruba przesada.
Jako inwestor cieszę się że sklep robi ...''FURORĘ''...,ale zostało to przedstawione w negatywnym kontekście.Autor artykułu Pani Ania Goc być może nie jest zorientowana jakie sieci w Krakowie (...tego miasta dotyczy artykuł ...)dominują wśród 1202 sklepów oferujących alkohol...,ale Małpek jest tam tylko... 6 ,więc nie sadzę, aby zasadne było zrzucanie problemu alkoholizmu wśród nieletnich na barki bardzo dynamicznej ,choć ciągle raczkującej sieci handlowej i wymienianie jej z nazwy.Jeżeli Pani Ania była świadkiem sprzedaży alkoholu w sklepie Małpka nieletniemu,powinna napietnować sklep bezpośrednio,jeżeli nie,przeprosić publicznie za insynuacje pod adresem sieci.
http://tygodnik.onet.pl/30,0,81526,pic_na_wode,artykul.html