Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  1,10 zł , zmiana od tamtej pory: -33,64%

LPP ESOTIQ COCODRILLO CCC. Grupa Modne Zakupy to taki mix

Zgłoś do moderatora
Nowy multibrand w branży fashion wchodzi do gry. "Będziemy skupiać solidne polskie marki"
PRIMODO
CV
Grażyna Piotrowska-Oliwa jest prezesem GMZ.co/Grupa Modne Zakupy i członkiem Rady Dyrektorów Pepco Group Limited NV oraz AR Packaging Group AB. Przez blisko 20 lat związana była głównie z sektorem telekomunikacyjnym. W latach 2015–2020 zarządzała Virgin Mobile Polska. Wcześniej była m.in. prezesem PTK Centertel (operator sieci Orange), członkiem zarządu ds. sprzedaży w PKN Orlen i prezesem PGNiG.

Czego oczekuje pani po swoim nowym biznesie w branży e-commerce? Jaka ma być jego przyszłość?

Wraz z partnerami biznesowymi – w tym z Tomaszem Misiakiem z Mizyak Investments Corp oraz moim dotychczasowym CFO w Virgin Mobile Wojtkiem Uchmanem, przejęliśmy od MCI holdingu Grupę Modne Zakupy, w której skład wchodzi jeden z najbardziej rozpoznawalnych na polskim rynku serwisów z bielizną, czyli intymna.pl, oraz ohso.pl (odzież) i decoliving.pl (home). Patrząc na gwałtowne, bo wymuszone przez pandemię przyspieszone wejście w świat technologii cyfrowych i rozwój e-commerce oraz na nieodwracalne już zmiany w zwyczajach zakupowych, nie tylko Polaków, zbudowanie atrakcyjnej i łatwej w obsłudze platformy zakupowej po prostu ma sens biznesowy. Mamy już skompletowaną ekipę menedżerską, będącą miksem osób z firmy oraz moich współpracowników. Trzymam się sprawdzonej zasady, że budować z sukcesem można firmę, w której lubi się pracować, a naokoło ma się ludzi, których się szanuje za ich wysokie kompetencje.
Grupa Modne Zakupy, lider w sprzedaży bielizny w Polsce pod marką Intymna.pl odsłania nowy projekt PRIMODO.com – multibrand z odzieżą damską i męską na każdą kieszeń. Serwis jest niezależnym sklepem internetowym z unikalną możliwością łączenia zamówień klientów z innymi serwisami Grupy.
Zyskaj dostęp do bazy artykułów z „My Company Polska” Zamów teraz!

- Obecnie jesteśmy niekwestionowanymi ekspertami w selekcji i sprzedaży bielizny damskiej. Od niemal 20 lat Intymna.pl budowała swoją pozycję eksperta, stawiając na sprzedaż produktów polskich marek. Teraz czas na transfer tego doświadczenia na nowe obszary i nową odsłonę sklepu z modą PRIMODO, a więc miejsca, w którym znajdzie się asortyment dla użytkowników bardziej i mniej wymagających – wyjaśnia Grażyna Piotrowska-Oliwa, prezes Grupy Modne Zakupy.

PRIMODO otwiera się na nowe marki, targetując swoją ofertę do klientów z różnymi gustami i potrzebami. Obecnie cała Grupa Modne Zakupy skupia na swojej platformie ponad 100 marek z bielizną i modą, a do końca roku ich ilość zwiększy się co najmniej do 150. Włączenie nowej marki jest możliwe w ciągu kliku dni dzięki prostej integracji umożliwiającej współpracę z na różnych modelach współpracy.

- Będąc liderem jednej kategorii byłoby grzechem nie wykorzystać tego potencjału i nie rozwijać nowych. PRIMODO to projekt, który w ramach naszej unikalnej platformy e-commerce będzie zlinkowany z dotychczasowym sklepem Intymna.pl, co daje możliwość łączenia zamówień w koszyku i dostarczania zakupów do klienta końcowego w ramach jednej przesyłki. Takie rozwiązanie jest nie tylko wygodne z perspektywy klienta, jest ale również ekonomiczne i ekologiczne – dodaje Piotr Suchodolski, VP ds. Marketingu i e-commerce I dodaje: - Projekt PRIMODO, tak jak jego starsza siostra Intymna.pl będzie skupiał solidne polskie marki, ale pojawią się też marki z odzieżą premium. Dzisiaj nasze serwisy odwiedza niemal 1 mln użytkowników miesięcznie bez wsparcia zasięgowych kampanii reklamowych. Potencjał wzrostu jest olbrzymi.

Klienci multibrandu będą mogli również liczyć na darmową dostawę oraz na możliwość dokonania zwrotu w ciągu 30 dni. Odwiedzający serwis będą mogli liczyć na wiele specjalnych ofert, rabatów czy kodów promocyjnych – co jest domeną GZM praktykowaną m.in. na Intymna.pl.

- Branża fashion i poszerzanie aktualnej oferty w sposób naturalny budując na dotychczasowym know-how sektora bielizny, to dopiero początek. Nie zamierzamy się ograniczać i niebawem będziemy informować o nowych kategoriach, które pojawią się na naszej platformie. Obecnie koncentrujemy się na polskim rynku i chcemy zbudować zdrowy i rentowny biznes. Po osiągnięciu satysfakcjonujących wskaźników nie wykluczamy rozszerzenia biznesu na rynki sąsiednie - podsumowuje Grażyna Piotrowska-Oliwa.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
GRUPAMZ -6,41% 0,73 2022-05-25 17:03:15
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.