Treść raportu przed korektą:
Zarząd United Label S.A. z siedzibą w Warszawie ("Spółka") informuje, że łączne przychody ze sprzedaży gry "Tails of Iron" ("Gra") od dnia jej premiery na PC, Nintendo Switch, Xbox, Sony Playstation, tj. od 17.09.2021 r. do grudnia 2021 r. wyniosły 6,3 mln zł.
Wskazana kwota obejmuje prowizje dla platform dystrybucyjnych i współwydawców. Poziom bieżących przychodów jest więc wyższy niż poziom łącznych wydatków marketingowych i produkcyjnych poniesionych przez Spółkę na tą Grę, wynoszący 6,9 mln zł co oznacza, że Gra oficjalnie osiągnęła próg rentowności w ciągu 4 miesięcy od dnia jej premiery.
Treść raportu po korekcie:
Zarząd United Label S.A. z siedzibą w Warszawie _"Spółka"_ informuje, że łączne przychody ze sprzedaży gry "Tails of Iron" _"Gra"_ od dnia jej premiery na PC, Nintendo Switch, Xbox, Sony Playstation, tj. od 17.09.2021 r. do grudnia 2021 r. wyniosły 6,3 mln zł.
Wskazana kwota obejmuje prowizje dla platform dystrybucyjnych i współwydawców. Poziom bieżących przychodów jest więc wyższy niż poziom łącznych wydatków marketingowych i produkcyjnych poniesionych przez Spółkę na tą Grę, wynoszący 4,9 mln zł co oznacza, że Gra oficjalnie osiągnęła próg rentowności w ciągu 4 miesięcy od dnia jej premiery.