1. Spółka ma już pierwszego klienta płacącego 1 mln USD (i nie jest to nowy klient).
2. spadek klientów livechat ma ch-ter one off - chodzi o wyłączanie systemu ticketowego
3. zmniejsza się liczba klientów 1 produktu, zwiększa się liczba klientów 2 i więcej produktów (stanowią już 25% wszystkich klientów)
4. trwa transformacja suite;
5. Są opóźnienia w certyfikacji SOC2;
6. customer churn to zdecydowanie najmniejsi klienci - nadal głównie Azja;
7. kończą się prace chmurowe;
8. spółka pozwala na płatności krypto, które natychmiast będą konwertowane na USD;
9. cła Trumpa nie będą (na razie) dotyczyć produktów spółki;
10. przyrost klientów helpdesk jest wynikiem wyłączenia systemu ticketowego;
11. spółka podtrzymuje politykę dywidendową;
12. spółka zamierza nadal brać udział w eventach sprzedażowych;
13. "ten kwartał wynikowo ma być spokojniejszy";
14. amerykański zespół nie przekroczy 5 osób, nie ma info o lokalizacji;
15. ulga IP Box wykorzystywana jest na koniec roku podatkowego;
16. spółka nie prezentuje prognoz, ale MRR mają nadal rosnąć;
17. dywidenda płacona w ustalonych terminach;
18. tendencja churnu na livechat jest malejąca, będzie utrzymywać się nadal, ale dynamika będzie coraz mniejsza.
I to by było na tyle"