Forum Giełda +Dodaj wątek
Opublikowano przy kursie:  0,81 zł , zmiana od tamtej pory: -70,37%

Kapitalizacja wzrośnie o 50%...

Zgłoś do moderatora
Emitent poinformował w raporcie bieżącym ESPI nr 7/2016, że w dniu 5 grudnia 2016 r. otrzymał informację z PARP o podpisaniu z datą 30.11.2016 r. Aneksu do umowy z dnia 21 września 2016 roku z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości o dofinansowanie projektu "Wprowadzenie innowacyjnej usługi SMART LEARNING poprzez wdrożenie wyników projektu badawczo-rozwojowego Nowoczesna Firma S.A." ("Projekt") o numerze POIR.03.02.01-06/002/15-00. O zawarciu umowy Emitent informował raportem ESPI nr 6/2016 z dnia 22 września 2016 roku.

Zgodnie z zapisami Aneksu całkowita wartość Projektu wynosi 12 461 130,00 zł, zaś wartość dofinansowania wynosi 6 078 600,00 zł.

Emitent spełnił warunki wymagane do uruchomienia dofinansowania Projektu.

Treści na Forum Bankier.pl (Forum) publikowane są przez użytkowników portalu i nie są autoryzowane przez Redakcję przed publikacją.

Bonnier Business (Polska) Sp.z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za informacje publikowane na Forum, szczególnie fałszywe lub nierzetelne, które mogą wprowadzać w błąd w zakresie decyzji inwestycyjnych w myśl artykułów 12 i 15 Rozporządzenia MAR (market abuse regulation). Złamanie zakazu manipulacji jest zagrożone odpowiedzialnością karną.

Zamieszczanie na Forum propozycji konkretnych decyzji inwestycyjnych w odniesieniu do instrumentu finansowego może stanowić rekomendację w rozumieniu przepisów Rozporządzenia MAR. Sporządzanie i rozpowszechnianie rekomendacji bez zachowania wymogów prawnych podlega odpowiedzialności administracyjnej.

Przypominamy, że Forum stanowi platformę wymiany opinii. Każda informacja wpływająca na decyzje inwestycyjne pozyskana przez Forum, powinna być w interesie inwestora, zweryfikowana w innym źródle.

[x]
NFPL 0,00% 0,24 2022-11-25 09:25:51
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.