Forum Gospodarka i polityka +Dodaj wątek

Faktury wysyłane mailem

Zgłoś do moderatora
No właśnie... od jakiego roku  wysyłamy faktury mailem do naszych klientów. Conajmniej kilka razy w miesiącu mamy telefony gdzie osoba po drugiej stroni prosi, aby dostarczyć fakturę. Na ogół scenariusz rozmowy jest taki sam z której wynika, że:
1. Osoba zamawiająca nie wydrukowała faktury i nie podała jej do księgowości
2. Księgowość klienta prosi, aby wysłać fakturę listem. 
3. Mówimy, że wyślemy jeszcze raz na maila. 
4. Księgowość klienta nie może przyjąć faktury elektronicznie ponieważ nie mamy podpisanego porozumienia. 
5. Informujemy klienta, że nie ma obowiązku podpisywać faktur i stęplowania ich oraz pytamy jaka jest różnica czy faktura zostanie wydrukowana na naszej drukarce i włożona do koperty vs wydrukowana na ich drukarce. 
6. Księgowość klienta twierdzi, że nie zapłaci faktury dopóki nie otrzyma oryginału 
Macie podobne problemy? Jak wybrnęliście ? Jak jest w końcu z tymi e-fakturami ? Czy my żyjemy w XXI wieku ?
Zapisz się na bezpłatny newsletter Bankier.pl