Witam,
Zostałem zmuszony do napisania wobec całkowitej bezsilności praconików Oddziału Rainbow w CH Atrium Targówek w Warszawie przy ul. Głębockiej. W dniu 12.05 zawarłem umowę dla dwóch osób na pobyt od 03.07 do 10.07 w Rezydencji Bielik w Międzyzdrojach. Przy podpisywaniu umowy zadałem pytania co z wyżywieniem w dniu przyjazdu 03.07 po 22.30 i w dniu wyjazdu 10.07 o 6.00 rano. Pracownicy Oddziału kilka krotnie po moich mailach wysyłali maile do Centrali Rainbow w moim imieniu pytając o bardzo ważne dla mnie sprawy , o których wspomniałem powyżej. Wysyłane maile z oddziału pozostawały całkowicie be odzewu. Pragnę nadmienić, że ustaowy czas załatwiania sprawy to dwa tygodnie. W tym przypadku dawno ten termin minął. W załączeniu ostatnia odpowiedź pracownika Oddziału po moim ponownym zapytaniu mailowym. Mam nadzieję, że w końcu ktoś zajmie się moją sprawą. W przeciwnym razie będę zmuszony zamieścić w mediach stosowną wzmiankę jak pracownicy Centrali Rainbow dbają o klientów
W nawiązaniu do rozmowy potwierdzam, iż do chwili obecnej nie otrzymaliśmy odpowiedzi od Centrali w sprawie pytania o wyżywienia pierwszego i ostatniego dnia wysłane w dniu 12.05.2021.
Gdy tylko otrzymamy wiadomość w tej sprawie od razu przekażemy ją do Państwa
Pozdrawiam,
Mariusz Rozum
Ekspert ds. turystyki
Biuro Obsługi Klienta
Rainbow - Oddział Warszawa Atrium Targówek
C.H. Atrium Targówek
ul. Głębocka 15, 03-287 Warszawa
tel.: (22) 290 44 40
Biuro czynne: pn-sb: 10:00-21:00, nd: 10.00:20:00
email:
[email protected]![]()
RAINBOW TOURS S.A.
ul. Piotrkowska 270
90-361 Łódź
R.plNIP 725-18-68-136
KRS 0000178650
Sąd Rejonowy dla Łodzi-Śródmieścia
XX Wydział Krajowego Rejestru Sądowego
kapitał akcyjny: 1.455.200 PLN
kapitał akcyjny opłacony w całości
Administratorem Twoich danych jest RAINBOW TOURS SA.
Kliknij
tutaj i dowiedz się więcej o ochronie Twoich danych.
![]()