W IIIQ 2021 r Grupa OEX kontynuowała wzrosty zarówno w ujęciu skonsolid. jak i w poszczególnych segmentach operacyjnych, osiągając najwyższe w tym roku kwartalne przychody i zyski. Największe wzrosty odnotował segment eCommerce Services. Skonsolid. zysk netto Grupy przypadający akcjonariuszom OEX to 17,3 mln zł, co stanowi 100% wzrostu w stos. do analogicznego okresu roku ubiegłego. Przychody Segmentu eCommerce services w okresie IIIQ 2021r to 187,4 mln zł i były wyższe o 38% od zeszłorocznych. Zysk EBITDA (wg MSR17) segmentu wyniósł 20,4 mln zł co stanowi wzrost o 130%. Ponad połowę tego wyniku wypracowała spółka Divante – software house dostarczający technologie dla eCommerce, najwyższy wzrost EBITDA osiągnęła spółka OEX E-Business, specjalizująca się w logistyce i magazynowaniu. Spółka segmentu – Voice Contact Center także osiągnęła historycznie najlepsze wyniki, osiągając ponad 5 mln zł EBITDA, ponad 80% więcej niż w analogicznym okresie roku ubiegłego. Lepsze wyniki od osiągniętych w okresie roku ubiegłego odnotował segment Wsparcia sprzedaży, na co wpływ miał rozwój projektu z jednym z kluczowych klientów przez spółkę OEX Cursor. Przychody segmentu wyniosły ponad 148 mln zł i były o 47% wyższe od r/r. EBITDA (wg MSR17) segmentu wzrosła o 67% do kwoty 7,9 mln zł... czyli powinien być odjazd :-))