Jeżeli zsumujemy kwotę jaką podaje gddka czyli 9,6 mld zł na drogach tylko z deweloperką, kubaturowym budownictwem i innymi to Mirbud ma ok. 14 mld już w portfelu. Dodatkowo jest właścicielem ponad 10% dużej i wykręcającej dobre wyniki spółki jaką jest Torpol, posiada worek pieniędzy, wszedł w kolej na całego…
To czy trzęsienie ziemi z kursem nastąpi teraz, za tydzień czy za pół roku to tylko będzie formalnością. Trzęsienie to nastąpi i skończy się na grubych kilkudziesięciu złotych.
Grupa Mirbud (wcześniej Mirbud i Kobylarnia) realizuje 17 odcinków, o łącznej długości niemal 270 km i wartości prawie 9,6 mld zł. Wykonawca pracuje m.in. na czterech odcinkach drogi ekspresowej S11 (Oborniki – Poznań wraz z obwodnicą Obornik oraz II jezdnia obwodnicy Kępna w woj. wielkopolskim, a także dwa odcinki od węzła Siemianice do węzła Olesno w woj. opolskim). Mirbud realizuje też dwa odcinki drogi ekspresowej S1 w woj. śląskim (Dankowice – Suchy Potok, Przybędza – Milówka) oraz trzy odcinki S10 (Solec – Toruń Zachód w woj. kujawsko-pomorskim i dwa odcinki w woj. zachodniopomorskim między węzłami Suchań i Cybowo).
https://www.stockwatch.pl/wiadomosci/gddkia-budimex-i-mirbud-realizuja-obecnie-najwiecej-inwestycji-na-sieci-drog-krajowych,akcje,339789