• Wybór odpowiedniego brokera Autor: mariakowalska [193.176.86.*]
    Jednym z typowych błędów jest wybór niewłaściwego brokera. Jako początkujący inwestor, szukając brokera, musisz sprawdzić wiele rzeczy. Jak wskazuje wiedza handlowa, musimy przede wszystkim szukać brokera, który jest regulowany, czy nie. W tym momencie zobacz ich ramy wpłat i wypłat, jak to działa. Ponieważ tylko regulowany broker handlowy niezawodnie zapewnia aktywa swoich klientów na dowolnych depozytach.
  • Re: Wybór odpowiedniego brokera Autor: kbit [162.212.173.*]
    To prawda. Tylko regulowany broker może zagwarantować bezpieczeństwo środków. Jestem zadowolony z fxview, wypłaty są przetwarzane tego samego dnia.

• Re: Wybór odpowiedniego brokera Autor: ~Teodor [80.49.133.*]
    Jestem całkowicie zadowolony z mojej współpracy z FxPro. Pracuję tu od 2014 roku. Wszystkie parametry oprócz wielkości depozytu są dla mnie w porządku. Nie próbują utrudniać mojego handlu i nie dają mi żadnych zysków. Nie mają one żadnych pułapek w wykonaniu, wycofują się dość szybko. 
  • Re: Wybór odpowiedniego brokera Autor: natantrader [37.120.211.*]
    Zgoda. Regulacja jest koniecznością sprawdzenia, czy próbujesz wpłacić pieniądze do tego brokera forex
  • Re: Wybór odpowiedniego brokera Autor: ~Rafał [83.29.65.*]
    Prowadzę transakcje z fxpro już od dłuższego czasu, jest to doskonała firma, nie ma problemów z wypłatami ani z terminalem. Moje EA działają bezproblemowo. Nigdy nie spotkałem się z taką obsługą, nie zadają zbyt wielu pytań. Nie pytają o nic zbędnego i nie wypłacają pieniędzy tak jak powinni. Wypłacają swoje pieniądze w ciągu najwyżej 2 dni.
  • Re: Wybór odpowiedniego brokera Autor: ~Bartosz [84.17.55.*]