Pharmena zamierza wprowadzić na rynek ok. 80 nowych produktów, w tym nowe marki w br., podała spółka. Spółka planuje również rozwinąć kanał e-commerce, wprowadzając nowe produkty na zagraniczne platformy m.in. Amazon. „Mamy za sobą okres intensywnych prac związanych z rozwojem oferty produktowej. Poszerzyliśmy asortyment Dermeny o nowe linie oraz zgodnie z panującymi trendami rynkowymi wdrożyliśmy nowe marki kosmetyków naturalnych. Pierwsze nowości pojawiły się już na półkach sklepowych największych sieci drogeryjnych w Polsce. Naszą intencją jest także zwiększenie ilości produktów i wolumenów sprzedaży na platformach Amazona. Wierzę, że wprowadzone inwestycje rozwojowe zaprocentują i przełożą się na tegoroczne wyniki spółki” – powiedział prezes Pharmeny Konrad Palka, cytowany w komunikacie.
wuju, minął prawie rok od twojego info. możesz poinformować akcjonariuszy ile z tych 80-ciu obiecywanych produktów jest już na półkach sklepowych? z gory dziekuję Wafelek.