• kursu Autor: ~tomek [95.222.30.*]
    może mi ktoś powiedzieć kto wstrzymuje kurs ,chyba juz ze stratami sprzedają aby kurs zaniżyć
  • Re: kursu Autor: ~mee [80.55.44.*]
    O Spółce jeszcze mało osób "wie", dlatego wciąż jest bardzo dobry czas na dokup akcji.

    Jak zrobi się głośno, to kurs skoczy X10 w ciągu pół roku.

    Krypto waluty
    Marihuana
    - ISSapp
    - medyczna marihuana
    - sklep z produktami z CBD
    OZE
    - inwestycja w grunty (obecnie znowu drożeją, ze względu na inflację)
    - budownictwo pasywne (nowe ostrzejsze wymagania dot. budownictwa) od 2021r. spełnienie zapotrzebowania na Energię Pierwotną EP< 70 kWh/m2·rok praktycznie wymusza użycie OZE i budowania domów pasywnych
    - maty na podczerwień do ogrzewania - obecnie mega popularne w domach szkieletowych we współpracą z fotowoltaiką. Biorąc pod uwagę szybszy montaż, oraz masę zbędnych robót hydraulicznych takie ogrzewanie można powiedzieć "finansuje" się samo w porównaniu np. z tradycyjnym gazowym czy paliwo stałe. Eksploatacyjnie również taniej. Mniejszy koszt ogrzewania tylko pompa ciepła gruntowa.
    - przemysł filmowy, i tu gratulujemy sukcesu ;)

    A to wszystko dopiero początek !!!

  • Re: kursu Autor: ~miczurin [89.64.95.*]
    mogliby wejść w alians z devoranem.
    tam jest fajna ekipa , coś próbują z pasywnymi domami i foto volt,a ja jestem załadowany po kokardę ......
    poza tym lubią turbo pompki bez fundamentów.
  • Re: kursu Autor: ~Crepe [158.46.144.*]
    Dobry przywódca wie z kim się przyjaźnić hehe a Twój komentarz na pewno coś komuś zasugeruje. Zresztą, sam z ciekawością poczytam bo za wiele o nich nie słyszałem.
    A propos wartości akcji - to naprawdę cisza przed burzą!
  • Re: kursu Autor: ~mee [80.55.44.*]
    Coś tylko strona MCAN się sypnęła

    od kilku dni jest link na coinpaprika który nie działa
  • Re: kursu Autor: ~Baca [83.26.175.*]
    Kurs kursem , tylko niech ktoś wytłumaczy logicznie dlaczego tyle papierków kręci się w okolicach 63 - 66 zeta ,,,, przewaliło sie ostatnio cała ilość w obiegu ,,, co jest grane ,,,, !!!!
  • Re: kursu Autor: ~tomek [95.222.30.*]
    No właśnie o tym pisze, kurs stoi a obroty duże są .Czy ktoś ze stratami sprzedaje czy nie wiemy o jakiś akcjach co są upłynniane.Moim zdaniem czas najwyższy przejść z NC na GPW to był by dobry bodziec do wyższego kursu.
  • Re: kursu Autor: ~banxa [5.173.168.*]
    jak to dobrze że ja matematykę kończyłem 30 lat temu teraz chyba inaczej uczą liczyć
  • Re: kursu Autor: ~Babushka [191.101.90.*]
    Haha ja niestety jakieś 10 lat temu ale uczę się, w tym tutaj
    Uważam, że nic się nie dzieje bez powodu, i wiadomo, że możemy o czymś nie wiedzieć, ale jaki problem, jak i tak zawsze jest na plusie :)
[x]
BPC 0,53% 0,19 2022-05-23 11:58:43
Przejdź do strony za 5 Przejdź do strony »

Czy wiesz, że korzystasz z adblocka?
Reklamy nie są takie złe

To dzięki nim możemy udostępniać
Ci nasze treści.